More and more enterprises in the EU are using social media. In 2021, more than half of the enterprises (59%) reported that they were using at least one type of social media, which means an increase of 22 percentage points since 2015 (37%).
The use of social media was most popular among enterprises in Malta (84%), followed by Sweden, the Netherlands (both 80%) and Finland (79%), while it was least popular among enterprises in Romania (36%), Bulgaria (39%) and Slovakia (45%), Eurostat reports.
Belgium and France reported largest increase in social media use
Compared with 2015, the share of enterprises using social media has risen across all EU Member States but one. The largest increases were recorded in Belgium and France (both +31 pp), followed by Latvia (+30 pp) and Finland (+29 pp).
See all the news
All
"Georgia will be faithful to the European path... I serve this path" - Ambassador of Georgia to France
Gold is shining in the new geopolitical world
JSC “Rustavi Azot” was sold
We Are Creating An Innovative Co-Working Space In Tbilisi - Sergi Gvarjaladze
NG Georgia - თარგმანი ყველა ენაზე
The Rich Often Enjoy Tax Break - Deputy Minister
Israel Got Acquainted With The Business Tourism Potential Of Georgia
Kettari Foundation became a partner of DATAFEST this year
#ბიზნესსიახლეები BM.GE-სგან / 11.11.2022
ნავთობიმპორტიორები საწვავის ფასის შემცირებას პროგნოზირებენ - გაიაფდება თუ არა სურსათი?
საქმის კურსი - 11.11.2022 - კოლაჟი
„1500 ადამიანი უმუშევარი დარჩება“ - 38 ფარმაცევტულ საწარმოს საქმიანობა შეზღუდული აქვს
“პროდუქტებზე ფასების ზრდა იმდენად მაღალი იყო, რომ მცირედი კლება შესამჩნევი აღარ არის” - ივა ჭყონია
საქმის კურსი - 11.11.2022_17:40 - გადაცემა სრულად
მაკროეკონომიკური ტრენდები მსოფლიოსა და საქართველოში
"დღეს, ახალგაზრდები ხედავენ თუ რა ხდება მსოფლიო კულინარიაში, რას ნიშნავს იყო მზარეული, რას ნიშნავს გქონდეს ტიტული და შენი ქვეყანა გააცნო მსოფლიოს კულინარიით" - ლევან კობიაშვილი
EBRD to fund the rehabilitation of 10 metro stations in Tbilisi with €50 million project
Tata Power’s CEO Pays Visit to BMG
Turkiye generates more than $35B tourism income in 1st nine months of 2022
NEQSOL Holding has won defamation case against Communications Commission