მაშინ, როდესაც შუამავალი კომერციული პარტნიორები ლიდერობდნენ გაყიდვების ღირებულებით, 2020 წელს საქართველოში ელექტრონული ვაჭრობის ლიდერი მოთამაშე გუდვილი იყო. პროცენტული მაჩვენებლით ჰიპერმარკეტმა ამაზონის გაყიდვებსაც კი გადაუსწრო. იქომერისის შესახებ კვლევა EUROMONITOR INTERNATIONAL-ს ეკუთვნის და ანგარიშის მიხედვით, ელექტრონული ვაჭრობის საერთაშორისო ვებ-გვერდებზე ზეგავლენა ეროვნული ვალუტის გაუფასურებამ იქონია. როგორ მუშაობს საქართველო იქომერსის მიმართულებით და რამდენად ზრდადია საერთაშორისო ბრენდების ვებ გვერდებზე ქართველების ვიზიტი?