Home
Category
TV Live Menu
Loading data...

აუგმენტურ რეალობაზე დაფუძნებული მარკეტინგი

BM.GE
23.11.22 12:49
115
დღეს კომპანიების ბედს მნიშვნელოვნად განსაზღვრავს ეფექტური მარკეტინგი. სწორედ ამ მიზნით, რამდენიმე თვის წინ ბაზარზე გამოჩნდა სტარტაპი, რომელიც ბიზნესებს ინოვაციურ, კერძოდ აუგმენტურ რეალობაზე დაფუძნებულ მარკეტინგს სთავაზობს. ვსაუბრობ კომპანია ქროსქრეატორზე, რომელიც ამ იდეით ცოტა ხნის წინ 500Georgia-ს აქსელერაციის პროგრამაშიც მოხვდა. რა არის აუგმენტურ რეალობაზე დაფუძნებული მარკეტინგი და კონკრეტულად რას სთავაზობს Crosscreators მომხმარებლებს?

სტუმარი: ანი მანჯავიძე - "ქროსქრეათორსის" დამფუძნებელი;