იმისთვის რომ მომხმარებლის მოთხოვნებს უფრო მეტად მოერგონ და ონლაინ შოპინგი გაამარტივონ Extra.ge -მ საიტის დიზაინი და სტრუქტურა განაახლა. 2 წლის წინ დაწყებული საქმე ონლაინ გაყიდვების სივრცეში შეთავაზებით ბაზარზე ზუსტად მაშინ გამოჩნდა, როცა პანდემიურ რეალობაში დისტანციურ შესყიდვებზე მოთხოვნა განსაკუთრებით გაიზარდა და E Commerce-ს ქარბორბალაში გუნდმა საკუთარი მუშაობის შეფასების კრიტერიუმად მომხმარებლის ბედნიერება განსაზღვრა.
ეს მარტივი საქმე არ არის, შეიძლება ითქვას ყველაზე რთულად მისაღწევი კრიტერიუმიც კი არის. რა გასაღებით ცდილობს კლიენტების გულის კარის გაღებას Extra.ge?