საქართველოს სომელიეთა ასოციაციამ ქართული ღვინის პოპულარიზაციის მიზნით საერთაშორისო სასწავლო პროგრამა შექმნა. სამიზნე აუდიტორია ქართველი თუ უცხოელი ღვინის პროფესიონალები და მოყვარულები არიან, რათა მათ საფუძვლიანად შეძლონ ქართული ღვინის შესწავლა, რომ შემდგომ წარმატებულად უზრუნველყონ ქართული ღვინის პოპულარიზაცია საერთაშორისო და შიდა ბაზრებზე. რა აუცილებელი ცოდნაა საჭირო, რომ როგორც საქართველოში, ისე სამიზნე საექსპორტო ბაზრებზე ქართული ღვინის პოპულარიზაცია განხორციელდეს და როგორ მუშაობს ის მარკეტინგული პროგრამები, რომელზეც მილიონობით ლარის საბიუჯეტო სახსრები იხარჯება?
სტუმარი: შალვა ხეცურიანი - საქართველოს სომელიეთა ასოციაციის პრეზიდენტი;