გაუმჯობესებული ინფრასტრუქტურა, ახალი დიზაინ კონცეფცია, ლოიალობის სრულყოფილი სისტემა და სათქმელი - „კეთილი მგზავრობა“, - სწორედ ეს არის ნავთობპროდუქტების კომპანია „ვისოლის“ ბრენდის განახლებული სტრატეგია, რომლის პრეზენტაციაც გუშინ გაიმართა. როგორც „ვისოლ ჯგუფში“ აცხადებენ, ინფრასტრუქტურის განახლება ეტაპობრივად დაიწყება. ახალი ლოიალობის სისტემით კი „ვისოლის“ ერთგული მომხმარებლები სატელეფონო აპლიკაციის საშუალებით მომენტალურად ისარგებლებენ. რას მოიცავს ბრენდის განახლებული სტრატეგია?