მარტში ყვავილები ცნობილი მიზეზების გამო განსაკუთრებით აქტუალურია, გამონაკლისი არც პანდემიაა და არც შეზღუდვების პირობებში მუშაობა, თუმცა კორონავირუსის გავლენით დაწესებული შეზღუდვების პირობებში ბაზარზე მომხმარებლსი ჩვევებში ცვლილებები მთელი წლის განმავლობაში თანდათან დამკვიდრდა. სახეცვლილ რეალობასთან ერთად კრიზისი ამ ბიზნესზე და სტატისშტიკაშიც თვალნათელია. ბიპიენის მიერ საქსტატიდან გამოთხოვილი ინფორმაციით, 2019 წელს საქართველომ 2,531 მლნ დოლარის ყვავილები შეიძინა, ხოლო 2020 წელს - 1,518 მლნ აშშ დოლარის. კლება თითქმის ერთი მილიონია რაც წილობრივად მესამედს აჭარბებს.