პანდემიის დროს ხის კოტეჯებზე მოთხოვნა გაორმაგდა. როგორც კომპანიების დამფუძნებლები აღნიშნავენ, სწორედ ამ პერიოდში მომხმარებლების ქცევა შეიცვალა და მათ ქალაქგარეთ ხის სახლებში ცხოვრება ამჯობინეს. ტურიზმის არარსებობის გამო შეცვლილია მომხმარებლების სეგმენტაციაც, თუ ადრე ძირითადი მომხმარებელი ტურისტული სექტორი იყო, ახლა მოთხოვნა ფიზიკური პირებისგანაა. რამდენ პროცენტს შეადგენს გაზრდილი გაყიდვების მაჩვენებლები და რამდენად უშლით ხელს რუსეთის ბაზრიდან, ხის ექსპორტის შეზღუდვა კომპანიებს?