3 მლნ ლარი „ქართული ღვინის პოპულარიზაციის ხელშეწყობისთვის“ - სქემა ასეთია - წელიწადში 600 000 ლარს მარკეტინგული ხარჯების თანადაფინანსებისთვის ბიუჯეტიდან მიიღებენ მხოლოდ ის კომპანიები, რომლებიც მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნებში ექსპორტს ახორციელებენ, გარდა დსთ-ს ქვეყნებისა. ახალი სახელმწიფო პროგრამა მთავრობამ დაამტკიცა და როგორც ვიცეპრემიერმა ლევან დავითაშვილმა თქვა, მისი მიზანი საერთაშორისო ბაზრებზე ქართული ღვინის საექსპორტო პოტენციალის გაზრდა და პრიორიტეტული ბაზრების დივერსიფიცირებაა.