თეგეტა ზრუნვას აგრძელებს. საგზაო მოძრაობის წესების არც ისე მოყვარული ხალხის ქვეყანაში თეგეტა ჰოლდინგმა ახალი კამპანია დაიწყო, რომლის ფარგლებშიც მთელ საქართველოში უჩვეულო საგზაო ნიშნები გამოჩნდა. სიმბოლოები როგორც მძღოლების, ისე ქვეითების მანკიერ ქმედებებს წარმოაჩენს და ერთი მხრივ, კონკრეტულ პრობლემებზე საზოგადოების ინფორმირებისა და ცნობიერების ამაღლების ფუნქციას ასრულებს, მეორე მხრივ კი, მოქალაქეებს ქცევის ცვლილებისკენ უბიძგებს.
სტუმრები: მარიამ კარკალაია - „თეგეტა ჰოლდინგის“ მარკეტინგის დირექტორი;
ნათიკა ბერძული - „თეგეტა ჰოლდინგის“ სტრატეგიული კომუნიკაციების ხელმძღვანელი.