15-თვიანი შეზღუდვის შემდეგ, 21 სექტემბრიდან თბილისის მეტრო მუშაობის ჩვეულ რეჟიმს დაუბრუნდა. სამუშაოები მეტროს ენერგოუსაფრთხოების გამართული საქმიანობის უზრუნველყოფის მიზნით, 2019 წლის პირველ ივლისს დაიწყო და ამ დროის განმავლობაში 550 კმ სიგრძის ძალოვანი კაბელი და 32 გამნიავებელი შეიცვალა. რამდენად საკმარისია განხორციელებული სამუშაოები უსაფრთხოებისთვის და რა გეგმა აქვს თბილისის სატრანსპორტო კომპანიას მეტროს სარეაბილიტაციო სამუშაოების მიმართულებით?