ტურისტის გარეშე დარჩენილი ქვეყანა და ადგილობრივ ბაზარზე მსყიდველუნარიანობის შემცირება - დაბრკოლება, რომელიც ყველა ბიზნესზე პირდაპირპროპორციულად აისახა. ამ ჭრილში გამონაკლისი არც სავაჭრო ქსელების სექტორია და სწორედ ამიტომ, bm.ge- გუნდმა მისი მოკითხვა გადაწყვიტა. გავარკვიეთ, რომ სავაჭრო ქსელებში რიცხობრივ მაჩვენებლებში სიტუაცია რადიკალურად შეცვლილია, რაც ძირითადად კლებას უკავშირდება. ხოლო კომპანიების სამომავლო გეგმები ძირითადად 2021 წელს უკავშირდება.