ვიდეო თამაშების მომხმარებელთა რაოდენობა მზარდია, 2019 წლისათვის მათი რიცხვი მსოფლიოს მასშტაბით 454 მილიონ ადამიანს უტოლდება. ზრდის მოლოდინი ჩაკეტილ მსოფლიოში კიდევ უფრო ადვილად ახდა. სტატისტიკა ამბობს, რომ მომხმარებელთა უმეტესობა მამაკაცია, თუმცა ვიდეო თამშებით გოგონებიც აქტიურად არიან დაკავებულებიდა ფულსაც შოულობენ. ეს სპორტი როგორც ჩანს კარგად შემოსავლაინიც არის და წლიურად 70 ათას დოლარს უტოლდება. მარტო 2019 წელს კიბერსპორტიდან მიღებული შემოსავალი მსოფლიოს მასშტაბით მილიარდს აჭარბებდა რაც 2018 თან შედარებით თითქმის 30% იანი ზრდა იყო. აი ამ სფეროში საქართველოს აქვს შანსი ამ მასშტაბის ბაზარს საკუთარი ონლაინ სპორტის პლატფორმა შესთავაზოს.