მიუხედავად იმისა, რომ ნოემბრის ბოლო პარასკევამდე ჯერ კიდევ 2 კვირაზე მეტია დარჩენილი, ბევრი მაღაზია და ბრენდი ფასდაკლებული პროდუქციის გაყიდვას უფრო ადრეც იწყებს. როგორც წესი, ე.წ შავი პარასკევი აქტიურად რამდენიმე დღის განმავლობაში გრძელდება, ძირითადად, პარასკევს, რომელიც ყველაზე დატვირთულია, შაბათი და კვირა.
მსოფლიო სტატისტიკა აჩვენებს, რომ ე.წ. Black Friday-ზე, მომხმარებლები არა ყოველდღიურ ნივთებს, არამედ შედარებით ძვირადღირებულ ჭკვიან მოწყობილობებს და ტექნიკას იძენენ. რა ხდება ამ მხრივ საქართველოში, ძირითადად რა ინტერესი აქვთ ქართველ მომხმარებლებს და რას უნდა ველოდოთ ბრენდებისგან, ინფლაციის და გაძვირებული პროდუქტები ფონზე.
სტუმარი: რევაზ მაღალაშვილი - "რითეილ ჯგუფ საქართველოს" დირექტორი;