ავტოდაზღვევის ბაზარზე ბაზრის მესამედი წილით და ანაზღაურებადი თანხის მოცულობებით ლიდერი თიბისი დაზღვევა მომხმარებელთან კომუნიკაციას კიდევ უფრო ამარტივებს. ბრენდის მისიის მთავარი ამოცანა, თიბისი დაზღვევა ადამიანების ცხოვრების გასამარტივებლად არ იცვლება და კომპანია მომხმარებლის საჭიროებებზე მაქსიმალურად ორიენტირებულ სერვისს წარადგენს. სადაზღვევო მომსახურების სიმარტივე კი პირველივე ნაბიჯიდან უნდა იგრძნობოდეს, როგორც კი მომხმარებელი სერვისის გაცნობას გადაწყვეტს და საკონრაქტო პირობებს ეცნობა. როგორც ირკვევა ეს საკითხი მნიშვნელოვანი გამოწვევაა მომხმარებელთა უმეტესობისათვის და თიბისი დაზღვევამ რეაგირებაც არ დააყოვნა.