ქართველ მწარმოებლებს საკუთარი პროდუქტის ქსელურ მაღაზიებში შეტანა უჭირთ. ნატურალური წვენების მწარმოებელი ქართული კომპანიის “ხილარის” დირექტორი თაზო კაკუშაძე bm.ge-სთან იმ დაბრკოლებებზე საუბრობს, რაც ქართულ პროდუქტებს ქსელურ მარკეტებში შესვლისას ხვდებათ. მისი თქმით, მცირე ზომის კომპანიებისთვის საექსპორტო ბაზრებზე შესვლა და იქ ნდობის მოპოვება ბევრად მარტივია, ვიდრე - ადგილობრივ ბაზარზე.
სტუმარი: თაზო კაკუშაძე - “ხილარი,” დირექტორი.
სტუმარი: თაზო კაკუშაძე - “ხილარი,” დირექტორი.