პურ-ფუნთუშეული, ჯემები, წვენები, სოუსები, ალკოჰოლური სასმელი - ამ დასახელებების ქვეშ არაერთი სახეობის ეკოლოგიურად სუფთა, საქართველოში დამზადებულ პროდუქტს ერთი ბრენდი - აუგუსტი აერთიანებს.
კომპანიის ისტორია 2019 წელს იწყება, როდესაც დამფუძნებლებს ბულანჟერიის შექმნის იდეა გაუჩნდათ და გადაწყვიტეს საქართველოში ევროპული პურ-ფუნთუშეულობის კულტურა დაემკვიდრებინათ - ეს იყო დასაწყისი. ამის შემდეგ ბრენდი გაფართოვდა და თბილისში უკვე 7 ფილიალს მოიცავს. ფილიალები დღეში ორჯერ, აუგუსტის საწარმოშივე დამზადებული პურ-ფუნთუშეულობით მარაგდება.
კომპანიის ისტორია 2019 წელს იწყება, როდესაც დამფუძნებლებს ბულანჟერიის შექმნის იდეა გაუჩნდათ და გადაწყვიტეს საქართველოში ევროპული პურ-ფუნთუშეულობის კულტურა დაემკვიდრებინათ - ეს იყო დასაწყისი. ამის შემდეგ ბრენდი გაფართოვდა და თბილისში უკვე 7 ფილიალს მოიცავს. ფილიალები დღეში ორჯერ, აუგუსტის საწარმოშივე დამზადებული პურ-ფუნთუშეულობით მარაგდება.
კომპანიის მიერ დამზადებული ქართული პროდუქცია არაერთ ქვეყანაში იყიდება. სად მზადდება პროდუქცია, რომელ ქვეყნებში იყიდება და რა გეგმები აქვს აუგუსტს?
ინტერვიუერი: ინგა მურუსიძე - BM.GE-ის რედაქტორი;
სტუმარი: ქრისტინე მორჩილაძე - “აუგუსტის” თანადამფუძნებელი.