პლატფორმული ბიზნესი საქართველოში ყოველწლიურად იზრდება, საქართველოს ბაზარი გაჯერებულია სხვადასხვა მიტანის სერვისის კომპანიებით, რაც კონკურენტულ გარემოს ქმნის და პარტნიორი ბიზნესების შემოსავლებს აუმჯობესებს. ციფრულ ბიზნესში ლიდერის პოზიციას გლოვო და ვოლტი იკავებენ, შედეგად მათ პორტფელშიც სავაჭრო ობიექტების რიცხვი მუდმივად მზარდ დინამიკას აჩვენებს. პლატფორმულ ბიზნესიც სხვადასხვაგვარია და ის ბევრ მომსახურებას მოიცავს, მაგალითად ტაქსის კომპანია უბერი, და სხვა. როგორ მუშაობს საქართველოში ციფრული ბიზნესი და როგორ განსხვავდება პლატფორმულ ბიზნესში ჩართული ადამიანების ვალდებულებები, სხვა კომპანიებთან თანამშრომლობისგან?