პანდემიის პირველი წლის შედეგებით 2020 წელს, ელექტრონული კომერციის ბაზარი 3.2- ჯერ გაიზარდა. პანდემია როგორც ბუსტერი ელექტრონული კომერციისთვის საქართველოში ერთი მხრივ კარგიც იყო და ცუდიც. ბოლოს გასული წლის ზაფხულში Galt&Taggart-ის მიერ გამოქვეყნებულ კვლევაში ნათქვამია, რომ მომდევნო 4 წელიწადში, ზრდის ტენდენცია და 1.1-მილიარდიანი ნიშნულის მიღწევაა მოსალოდნელი. რამდენად გაგრძელდა 2021-ში ზრდა საკმაოდ კონცენტრირებულ ბაზარზე?