საქართველოში ყვავილების ბაზარი წლიდან წლამდე ვითარდება, იზრდება როგორც მომხმარებელთა, ასევე რეალიზატორ მაღაზიათა რაოდენობაც. ყვავილების მაღაზიები ბოლო წლების განმავალობაში როგორც პროდუქციის რეალიზაციის, ასევე მიღებული შემოსავლის სტაბილურად მზარდ დინამიკას აჩვენებენ. მომხმარებელთა ზრდის პარალელურად მზარდია ასევე ფასებიც, რასაც ძირითადად, გლობალური პრობლემები განაპირობებს. რა ხდება დღეს ყვავილების ინდუსტრიაში, როგორ ვითარდება ადგილობრივი ბიზნესი და და ამ განვითარების პარალელურად, რა გამოწვევების წინაშე დგანან?