საერთაშორისო გადაზიდვების განმახორციელებელი კომპანიები ბუნდოვან სანებართო პირობებზე და არასამართლიან კონკურენტულ გარემოზე საუბრობენ. შესაბამისი კვლევა გასული კვირის ბოლოს სატრანსპორტო დერეფნის კვლევის ცენტრის დირექტორმა წარადგინა. პაატა ცაგარეიშვილი ამბობს, რომ კონკრეტულ ქვეყნებთან ნებართვების ნაწილში დაწესებული კვოტა ტვირთბრუნვის გაზრდის ფონზე საკმარისი აღარ არის, შესაბამისად, ავტოგადამზიდავებს 1 ან 2 თვიანი წყვეტა აქვთ, რაც გადაზიდვების პროცესს აფერხებს. კომპანიები მთავრობას პროცესში ჩართვისკენ მოუწოდებენ.