პანდემიაში დაბადებული კომპანია ბოტანისტი რომელიც ჯერ ადგილობრივ ბაზარზე გამოჩნდა და ექსპორტისათვის თავიდანვე ემზადებოდა გამაგრილებელი სასმელების მომხმარებლებს პროდუქტს 2 წელია სთავაზობს. 7 მლნ ლარის ინვესტიციით დაწყებული საქმე პირველ ეტაპზე მისი დამფუძნებლის გეგმებით კიდევ 10 მლნს ინვესტირებას მოითხოვდა და ზრდა გაფართოვების გეგმებიც საინტერესოდ გაწერეს, რა ეტაპზეა დღეს ბოტანისტი და რა აქვთ გეგმაში?
სტუმარი: ნინო ბაკურაძე - „ბოტანისტი“-ს სტრატეგიული განვითარების მენეჯერი;