საქართველოში 2018 წლის პირველი მაისიდან საკონმდებლო ცვლილებების თანახმად თამბაქოს მოხმარება ყველა საჯარო შენობა-ნაგებობსა და საზოგადოებრივ ტრანსპორტში აიკრძალა. ამასთან ერთად მას შემდეგ პერიოდულად ამოქმედდა რიგი შეზღუდვები, რომელიც თამბაქოს ნაწარმის რეკლამირებას შეეხო. პარლამენტის 13 აპრილის დადგენილებაში ვკითხულობთ, რომ რეფორმით დადგენილ ნორმებს საქართველოს მოსახლეობის 86% მხარს უჭერს. რამდენად ეფექტიანი იყო თამბაქოს კონტროლის შესახებ კანონით ბოლო წლებში გათვალისწინებული ცვლილებები და რა ხარვეზებს ხედავენ კერძო სექტორის წარმომადგენლები?