მსოფლიოში სოციალურ ქსელებში მომხმარებელთა რიცხვი ყოველდღიურად იზრდება. ასევე, მზარდია ე.წ. “ინფლუენსერების” რაოდენობაც, რომლებიც, გარდა იმისა, რომ საკუთარი პოსტებით, ფოტოებით თუ მოკლე ვიდეოებით საკმაოდ სარფიან შემოსავალს იღებენ, დიდ გავლენას ახდენენ საზოგადოების ქცევაზეც. სწორედ ამიტომ ჰქვიათ მათ “ინფლუენსერები”. განსაკუთრებული პოპულარობით კი ინსტაგრამ-ინფლუენსერები სარგებლობენ. ვინ დგას მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ინსტაგრამ-ინფლუენსერების სათავეში?