Georgian Water and Power განცხადებას ავრცელებს და მომხმარებლებს მიმართავს. კორონავირუსის პანდემიის გამო კომპანია სრულად გადადის დისტანციურ სამუშაო რეჟიმზე და 2 ნოემბრიდან მომხმარებელთა მომსახურება დისტანციურად განხორციელდება.
"აბონენტებო, პანდემიის გათვალისწინებით, ჯივიპის სერვის ცენტრები სრულად დისტანციურ მომსახურებაზე გადადის. 2 ნოემბრიდან, კომპანიის ყველა სერვის ცენტრში შეიზღუდება მოქალაქეების ვიზიტი და მომხმარებლები მომსახურებას დისტანციურად მიიღებენ.
დისტანციური მომსახურების მისაღებად შევსებული განაცხადის ფორმა და შესაბამისი დოკუმენტები გამოაგზავნეთ ელექტრონულ ფოსტაზე online@gwp.ge"-ნათქვამია განცხადებაში.