მიმდინარე წლის მესამე კვარტალში, Facebook–ის წმინდა მოგება გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 19%–ით, 6.1 მილიარდ აშშ დოლარამდე გაიზარდა. ამის შესახებ სოციალური ქსელის მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია ნათქვამი.
ამასთან, გაყიდვები რეკლამების შედეგად მიღებული შემოსავალით 29%–ით, 17,7 მილიარდ დოლარადამდე ავიდა. აღსანიშნავია, რომ ეს მაჩვენებელი ანალიტიკოსების მოლოდინებს საგრძნობლად აჭარბებს.
როგორც კომპანიის მიერ გავრცელებული პრეს-რელიზიდან ირკვევა, Facebook–ის ყოველთვიური აქტიური მომხმარებლების რაოდენობა 8 პროცენტით გაიზარდა და $2.45 მილიარდს მიაღწია. რეკლამირების სახით მიღებულმა შემოსავლებმა 28 პროცენტი შეადგინა და $17.4 მილიარდით განისაზღვა.
ინტერნეტ–გიგანტი ამჟამად ინტენსიური ზეწოლის ქვეშ იმყოფება - 2020 წლის აშშ-ის მორიგ საპრეზიდენტო არჩევნებამდე კვლავ არის ხმაურიანი ბრალდებები იმის შესახებ, რომ ქსელი პროპაგანდისა და ყალბი ამბების გავრცელების წინააღმდეგ სათანადოდ არ რეაგირებს.
ამასთან, Facebook–ის პრესტიჟულ პროექტს ციფრული ვალუტის შესახებ საფრთხე ემუქრება. libra-ს უფრო და უფრო მეტი პოტენციური პარტნიორი ტოვებს.