04.ივლისი .2020 00:00

10 ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდი მსოფლიოში – BrandZ-ის რეიტინგი

views 737
უკან

BrandZ-მა 2020 წლის მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგი გამოაქვეყნა გამოაქვეყნა.

2020 წელს რეიტინგის ასეულში მოხვდა TikTok-ი, რომელმაც 79-ე ადგილი დაიკავა და გაუსწრო ისეთ ბრენდებს, როგორებიცაა KFC, Uber-ი და Adidas-ი. მსოფლიოში ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგში პირველ სამ ადგილს იკავებს Amazon-ი, Apple-ი, Microsoft-ი.

BrandZ-ის მიხედვით, 100 ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდის ღირებულებამ ჯამში 5 ტრილიონი აშშ დოლარი შეადგინა, ასევე ბრენდების ღირებულება 277 აშშ მილიარდი დოლარით გაიზარდა გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით.

BrandZ-ის მსოფლიოში ძვირად ღირებული ბრენდების რეიტინგი TOP-10 ასე გამოიყურება:

1. Amazon - ბრენდის ღირებულება 415,9 მლრდ დოლარი
2. Apple - ბრენდის ღირებულება 352,2 მლრდ დოლარი
3. Microsoft - ბრენდის ღირებულება 326,5 მლრდ დოლარი
4. Google - ბრენდის ღირებულება 323,6 მლრდ დოლარი
5. Visa - ბრენდის ღირებულება 186,8 მლრდ დოლარი
6. Alibaba - ბრენდის ღირებულება 152,5 მლრდ დოლარი
7. Tencent - ბრენდის ღირებულება 150,9 მლრდ დოლარი
8. Facebook - ბრენდის ღირებულება 147,1 მლრდ დოლარი
9. McDonald’s - ბრენდის ღირებულება 129,3 მლრდ დოლარი
10. Masterсard - ბრენდის ღირებულება 108,1 მლრდ დოლარი