23.მარტი.2016 16:34
მსოფლიო

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე

2017 წელს კომპანიები ინტერნეტ რეკლამაზე  მეტ თანხას დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე
2017 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე კომპანიები იმაზე მეტს დახარჯავენ, ვიდრე სატელევიზიო რეკლამაზე, ამის შესახებ Reuters-ი სარეკლამო სააგენტო ZenithOptimedia-ზე დაყრდნობით წერს. კომპანიაში ელიან, რომ 2016 წელს ინტერნეტ რეკლამის ბაზრის ზრდა 3-ჯერ მეტი იქნება, ვიდრე სხვა დანარჩენ სეგმენტებზე. ბაზრის სპეციალისტები აცხადებენ, რომ ინტერნეტ რეკლამის ღირებულება სატელევიზიო რეკლამის ფასს 2018 წლისთვის გაუტოლდება.
 
მსოფლიო ეკონომიკა გამოწვევის წინაშეა, - აღნიშნავს ZenithOptimedia. "მაგრამ რეკლამის დამკვეთების ნდობა რჩება ურყევი. ჩვენი პროგნოზებით, მსოფლიო ეკონომიკის ზრდა პაქტიკულად არ შეცვლილა, მას შემდეგ რაც ჩვენი ბოლო ანგარიში გამოქვეყნდა". 

2016 წელს ინტერნეტ რეკლამაზე ზრდას ხელს ოლიმპიური თამაშები შეუწყობს, რომელიც რიოში გაიმართება, ასევე ფეხბურთის ჩემპიონატი და საპრეზიდენტო არჩევნები შეერთებულ შტატებში.

20.აპრილი.2019 00:07
107

Galaxy Fold-ს პრობლემები აქვს, შესაძლოა Samsung-მა სმარტფონი წარმოებიდან ამოიღოს

ვრცლად
19.აპრილი.2019 13:23
7698

კანონპროექტით საქართველოს, შესაძლოა, ამერიკული სანქციები დაეკისროს

ვრცლად
18.აპრილი.2019 15:24
434

საქართველოში შესაძლოა, Game of Thrones–ის ვისკი შემოვიდეს

ვრცლად
18.აპრილი.2019 00:10
212

"იუვენტუსმა" "აიაქსთან" წაგების შემდეგ $450 მილიონის ზარალი მიიღო

ვრცლად
17.აპრილი.2019 00:10
326

პარიზის ღვთისმშობლის ტაძრის აღსადგენად €700,000,000 შეგროვდა

ვრცლად
16.აპრილი.2019 15:20
7055

ქართული ბიზნესი ნოტრ-დამის აღდგენაში მონაწილეობას გეგმავს

ვრცლად