„50 ახალ მანქანას ვყიდულობთ და ორჯერ დიდი პრობლემა მძღოლების მოძიებაა“ - ამის შესახებ ლოგისტიკური კომპანია Kairos Logistics-ის დირექტორმა მიხეილ ნამადოვმა დარგში არსებულ პრობლემებზე საუბრისას თქვა.
მან გადაცემა „საქმის კურსში“ განაცხადა, რომ Kairos Logistics-ი ამ პრობლემის დაძლევას კადრების გადამზადებით ცდილობს, თუმცა აღნიშნული სირთულის წინაშე მთლიანად დარგი დგას და საუბარი შესაძლოა 1000 მძღოლს ეხებოდეს.
„ქვეყანაში უცხო ენის მცოდნე კადრები დიდი პრობლემაა. ჩვენ პროფესიონალი ლიგისტიკის მენეჯერების აღზრდა და სხვადასხვა მიმართულებით მათი განვითარება გვიწევს. მძღოლების კუთხით, დღეს, ავტოპარკის 2-ჯერ გაზრდაზე ვმუშაობთ და 50 ახალ მანქანას ვყიდულობთ, თუმცა ეს ერთი საკითხია და ორჯერ უფრო დიდი პრობლემა მათი მძღოლების მოძიებაა. ჩვენ მსგავსად ეს პრობლემა ბევრს აქვს. ათასობით მძღოლზეა საუბარი, რადგან პროფესიონალი მძღოლი ყველა გადამზიდავისთვის საკმაოდ დიდი პრობლემაა“, - განაცხადა ნამადოვმა.
პროფესიონალი კადრების გარდა, Kairos Logistics-ის ხელმძღვანელმა აქცენტი ლოგისტიკაში არსებულ სხვა გამოწვევებზეც გააკეთა.
„დღეს ლოგისტიკაში რა გამოწვევებიც გვაქვს პირველი ის არის, რომ სატრანსპორტო საშუალებების დიდი რაოდენობა ამორტიზირებულია და ევრო 5-ის მოთხოვნებსაც არ აკმაყოფილებს. დღეს კი მოთხოვნა უკვე ევრო 6-ზეა. ერთ-ერთი პრობლემა სწრაფი გადაიარაღებაა, რადგან შუა დერეფნის ჯაჭვში ვართ და დიდი რაოდენობით ტრაილერები გვჭირდება, რომელთაც ევროპის მასშტაბით გადაზიდვების შესრულება შეუძლიათ.
მეორე პრობლემა კადრების მოძიება და გადამზადებაა, ტრანსპორტის სააგენტო კარგად მუშაობა ამ მიმართულებით თუმცა წარმადობა მაინც გასაზრდელია, რადგან ბევრი კარგი მძღოლი გვყავს, მაგრამ ტრენინგები აქვს გასავლელი.
მესამე გამოწვევაა ინფრასტრუქტურის საკითხები, მაგალითად პორტი თუ გაიჭედა, ეს სახმელეთო გადაზიდვასაც ირიბად აწვება. გარდა ამისა, საზღვრებზე ერთ-ერთი დიდი პრობლემა გვაქვს სარფში, რომელიც ჩვენი ერთ-ერთი ძირითადი გამტარი არტერიაა, თუმცა ვამისამართებთ „ვალესა“ და „კარწახზე“, თუმცა მანდ ამინდის გაუარესებასთან ერთად თურქეთის მხრიდან გზებს ჩაკეტავენ თურქეთის მხრიდან და პლუს წითელი ხიდი გვაქვს ცოტათი გადატვირთული“, - განაცხადა მიხეილ ნამადოვმა.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
ჩინეთის უმდიდრესმა ბიზნესმენმა ქონების 93% დაკარგა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
ხელფასები ორჯერ გავზარდეთ, თუმცა კადრების გადინება მაინც მაღალია - „კულას“ დირექტორი
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი
ბიზნესმენი რომან ფიფია საჯარო განცხადებას ავრცელებს
ქუთაისიდან სვანეთისკენ გვირაბი თუ გაკეთდა, მესტია შვეიცარიის დონის კურორტი გახდება - გურჩიანი
საქართველომ ტრაილერების გატარებით რეკორდული შემოსავალი მიიღო
"ვფიქრობ, ქარხნებიც გადმოვა საქართველოში" - ოსმან ჩალიშქან-მჟავანაძე დიაგონალური კუმულაციის მოსალოდნელ შედეგებზე
რა ნიშნულს შეინარჩუნებს ლარი? - პაპავას პროგნოზი
საქართველო ერთიანი ევრო გადახდის სივრცეში გეგმავს გაწევრიანებას - პრემიერი
თბილისის მოსახლეობის ნაწილს წყალმომარაგება 34 საათით შეუწყდება