ქართულმა ავიკომპანია „აირ ჯორჯიამ“ საქართველოს მთავრობას ქუთაისის აეროპორტიდან დაბალბიუჯეტური ფრენების შესრულების შესახებ პროექტი „აირ ჯორჯია ექსპრესი“ წარუდგინა, თუმცა პროექტის განხილვის შემდეგ, საბოლოო პასუხის გასაცემად ხელისუფლების წარმომადგენლებმა კომპანისგან დრო ითხოვეს.
როგორც კომპანიის მფლობელი გიორგი კოდუა BM.GE-ისთან საუბრისას განმარტავს, „აირ ჯორჯია“ სახელწმიფოსგან იმ პირობებს ითხოვს, რა პირობებითაც Wizzair ოპერირებს; მოთხოვნა აეროპორტის მოსაკრებელს შეეხება.
„რამდენიმე თვის წინ ჩამოსული იყო Airbus-ის რეგიონალური მენეჯერი და შეხვედრები გვქონდა ეკონომიკის მინისტრთან. მოეწერა ხელი ხელშეკრულებას, რომ ჩვენ ამ პროექტს განვახორციელებდით. შეხვედრის შემდეგ სახელმწიფოს წარვუდგინეთ პროექტი „აირ ჯორჯია ექსპრესის“ სახით, რაც ქუთაისიდან ქართული ავიაკომპანიის მიერ დაბალბიუჯეტიანი ფრენების შესრულებას გულისხმობს. პროექტი მიიღეს, თუმცა დასტური არ ყოფილა. იყო რაღაც ინფორმაციის ურთიერთგაცვლა, რის შედეგადაც განვაცხადეთ, რომ „აირ ჯორჯიას“ მიმართაც უნდა იყოს იგივე მიდგომა, რაც Wizzair-თანაა. თუ Wizzair-ს აეროპორტის გადასახადი პირობითად 0 დოლარი ექნება და მე მექნება 10 დოლარი, ეს იქნებოდა კონკურენტების არათანაბარ პირობებაში ჩაყენება. მე რომ გავყიდო ბილეთი 30 ევროდ და მან 20 ევროდ, 10 ევროს მე აეროპორტში ვიხდი და ანუ ის ჩემზე წინაა, რაც დარღვევაა. რითია ქართულ კომპანიაზე უკეთესი Wizzair, თუ უკეთესია, მაშინ არ ვაპირებ ფრენებს და ვიფრენ მხოლოდ თბილისიდან“, - განაცხადა „აირ ჯორჯიას“ მფლობელმა.
გიორგი კოდუა ამბობს, რომ ბოლო შეხვედრა მთავრობის წარმომადგენლებთან სექტემბერში შედგა. ის იმედოვნებს, რომ საკითხი ერთ თვეში გადაწყდება.
„ეს საკითხი მთავრობამ უნდა განიხილოს და თუ დათანხმდებიან, იგივე პირობები შემომთავაზონ რაც "ვიზეარს" აქვს, მზად ვარ, დავბაზირდე ქუთაისში და განვახორციელო დაბალბიუჯეტური ფრენები ევროპის ნებისმიერი მიმართულებით. თუ იქნა უარი, „აირ ჯორჯიას ექსპრესის“ პროექტი აღარ განხორციელდება და ვიქნებით მხოლოდ თბილისში, ხოლო იმ თვითმფრინავებს, რომლებიც ქუთაისის აეროპორტისთვის უნდა ჩამოვიყვანოთ, გავუშვებთ გერმანიაში, სადაც საკმაოდ მაღალი მოთხოვნაა, იქ დავაბაზირებთ თვითვმფრინავებს და ვიფრენთ ევროპაში", - აცხადებს კოდუა.
მისი ინფორმაციით, დადებითი პასუხის შემთხვევაში, „აირ ჯორჯია ექსპრესი“ დაბალბიუჯეტურ ფრენებს ქუთაისის აეროპორტიდან არამხოლოდ ევროპის ქვეყნების მიმართულებით, არამედ კიევის, თურქეთის, მოსკოვის და თელ-ავივიშიც შეასრულებს.
ცნობისთვის, ავიკომპანია 2021 წლის მარტ-აპრილამდე 7 AIRBUS-ის თვითმფრინავის შემოყვანას გეგმავს, საიდანაც 2-ის ბაზირება ქუთაისში უნდა მოხდეს, დანარჩენი თვითმფრინავები კი, თბილისის აეროპორტიდან იფრენენ. პროექტი ქართულ-არაბული 100-150 მლნ დოლარის ინვესტიციით ხორციელდება. აღსანიშნავია, რომ 2 AIRBUS A-320-ის თვითმფრინავები კომპანიას გუშინ უნდა ჩამოეყვანა, მაგრამ, ჯერჯერობით, ვერ მოახერხა.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
რუსეთის გარდა, რომელ ქვეყნებთან აქვს საქართველოს 1-წლიანი უვიზო რეჟიმი? - სია
გიორგი კაკაურიძის თქმით, შესაძლოა, გარკვეულ თვეებში დეფლაცია დაფიქსირდეს
საქართველოში მოქმედი 15 ბანკიდან ორი ზარალზეა
საავტომობილო გზების დეპარტამენტი რიკოთის მაგისტრალის მშენებლობის შესახებ განცხადებას ავრცელებს
როდის აღდგება მოძრაობა რიკოთის გზაზე? - განმარტება
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი