19.იანვარი .2021 23:40

ANOVA: გამოკითხულთა 15%-ს ფული საჭმელზე არ ყოფნის

ANOVA: გამოკითხულთა 15%-ს ფული საჭმელზე არ ყოფნის
views 254
უკან

კვლევითმა კომპანია ANOVA-მ რესპონდენტებს გამოჰკითხა თუ რის საყიდლად ჰყოფნით ფული. როგორც აღმოჩნდა, გამოკითხულთა უდიდეს ნაწილს (27%) ფული საჭმელზე ჰყოფნის, თუმცა ვერ ახერხერხებს, რომ შეიძინოს ტანსაცმელი. თუმცა, უნდა აღინიშნოს, რომ გამოკითხულთა 15%-ს ფული არც საჭმელზე ყოფნის.

იმის გათვალისწინებით, რომ პანდემიამ უდიდესი გავლენა მოახდინა ქვეყნის ეკონომიკაზე, გამოკითხულთა დიდი ნაწილი (46%) მიიჩნევს, რომ მათი ოჯახების ფინანსური მდგომარეობა ერთი წლის წინ უკეთესი იყო, ვიდრე დღეს არის. ამგვარად უმეტესად, გამოკითხულთა ის ნაწილი ფიქრობს, რომელთაც დღესაც არ ჰყოფნით ფული საკვებზე ან მხოლოდ კვების უზრუნველყოფას ახერხებენ და ვერ ყიდულობენ ტანსაცმელს. 

ასევე, მცირე განსხვავება დაფიქსირდა ქალებსა და კაცებს შორის - გამოკითხულ ქალთა 47% თვლის, რომ მათი ფინანსური მდგომარეობა ერთი წლის წინანდელთან შედარებით დღეს უარესია. ამგვარად თვლის გამოკითხულ კაცთა 44%-იც. ხოლო რაც შეეხება ასაკობრივ კატეგორიებს შორის დღევანდელი ფინანსური მდგომარეობის განხვავებულ აღქმას, გამოიკვეთა, რომ ასაკის ზრდასთან ერთად ადამიანები უფრო უარესად აღიქვამენ საკუთარ ფინანსურ მდგომარეობას, თუმცა პენსიონერები უფრო ნაკლებად - ვიდრე 35-60 წლის ასაკობრივ კატეგორიაში მყოფი ადამიანები.

ცნობისთვის: მარკეტინგული კვლევითი კომპანია ANOVA-ს კვლევაში მონაწილეობა მთელი საქართველოს მასშტაბით 572-მა მოქალაქემ მიიღო. მათგან 286 ადამიანი თბილისში ცხოვრობს, ხოლო 304 - სხვა რეგიონში. რაც შეეხება ასაკის მიხედვით გადანაწილებას, კვლევაში მონაწილეობდა ყველა ასაკის კატეგორიაში შემავალი ადამიანი. გამოკითხულთა უდიდეს ნაწილს კი 25-34 და 45-54 წლის ასაკობრივ კატეგორიაში შემავალი ადამიანები წარმოადგენენ. ასევე, გამოკითხულთა 40%-ს წარმოადგენდნენ კაცები, 60% ქალები. კვლევის მიზანს წარმოადგენდა მოსახლეობის განწყობის გამოვლენა კორონავირუსისა და ქვეყანაში შექმნილ ფინანსურ მდგომარეობასთან დაკავშირებული საკითხების შესახებ.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა