მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

"არაფერი დაგვვიწყებია" - ჭავჭავაძის რეაბილიტაციის განმახორციელებელი კომპანიის განმარტება

5ebab250d0f23
ვიქტორია მღებრიშვილი
12.05.20 19:05
1326
"რეალურად, ჩვენ არაფერი დაგვვიწყებია და სამუშაოებიც ხელახლა არ ტარდება, - ამის შესახებ BM.GE-ის ჭავჭავაძის გამზირზე ინფრასტრუქტურული სამუშაოების განმახორციელებელი კომპანია „ჯეო გრუპის“ სტრატეგიული განვითარების ხელმძღვანელმა გიორგი თავართქილაძემ განუცხადა.

საქმე იმაშია, რომ დღეს სოციალურ ქსელში თბილისის საკრებულოს ოპოზიციონერმა დეპუტატმა ლევან ხაბეიშვილმა გამოაქვყნა პოსტი, სადაც წერდა, რომ თბილისის მერიას, სავარაუდოდ, ჭავჭავაძის გამზირზე ჭების დაერთება დაავიწყდა და დაგებული ასფალტი ხელახლა აყარეს, რაზეც მოგვიანებით კომენტარი გააკეთეს თბილისის მერიაშიც."არანაირი მილების ჩადება ჭავჭავაძის გამზირზე არ დაგვვიწყებია", - განუცხადა ჟურნალისტებს თბილისის მერის მოადგილე ირაკლი ბენდელიანმა. 

თავის მხრივ, როგორც ჭავჭავაძის გამზირზე ინფრასტრუქტურული სამუშაოების განმახორციელებელი კომპანიის წარმომადგენელი განმარტავს, ჭავჭავაძის გამზირზე დღეს განახლებული სამუშაოები გეგმის ნაწილია და ის კომპანიის ინიციატივით დედაქალაქის მერიასთან წინასწარ იყო შეთანხმებული. 

„სამშენებლო ნორმებით და სტანდარტებით ყოველთვის გათვალისწინებულია, რომ ნიშნულზე მოყვანა ხდება ბოლო ფენის დაგების შემდეგ. ამ შემთხვევაში გადაწყდა, რომ ბოლო - ასფალტის ფენის დაგება ცოტა მოგვიანებით განხორციელებულიყო ანუ ქვედა ფენის დაგების შემდგომ. საქმე იმაშია, რომ ის პარალელური სამუშაოები, რაც მიმდინარეობდა - ტროტუარების მოწყობა, კაბელ-არხების მიწის ქვეშ ჩატანა, ნაგვის ბუნკერების ტროტუარებში ჩადება - დააზიანებდა ასფალტის ზედა ფენას, რომელიც არ გახლავთ კონსტრუქციული და არის საცვეთი ფენა, ის გაცილებით მსუბუქია და არ არის დიდი ფენა, რომელიც ძირითად დატვირთვებს უძლებს. აქედან გამომდინარე, ზედა ფენის დაზიანება რომ არ მომხდარიყო, გადავწყვიტეთ, მერიისთვის მიგვეცა რეკომენდაცია, რომ საწყის ეტაპზე ქვედა ფენის სრულად დაგება მოხდებოდა და როცა პარალელური სამუშაოები დასრულდებოდა, შემდგომ დაგვეგო ზედა ფენები, რაც გაითვალისწინეს.

ამასთანავე, ჭები რომ მაშინვე ამოგვეწია, ყველა ჭა ქვედა ფენიდან 5 სმ-ით ამოწეული იქნებოდა, რაც გადაადგილებას შეუძლებელს გახდიდა და შესაძლოა, ამას მანქანები დაეზიანებინა, რაც იყო გაუმართლებელი, ამიტომ გადავწყვიტეთ ასე გვემოქმედა. ახლა უკვე, როდესაც ყველა პარალელური სამუშაო დასრულდა, ვიწყებთ მზადებას ზედა ფენების დაგებისთვის და ხდება ჭების ამოწევა ნიშნულზე. ეს არის იმ სამუშაოების შესრულება, რომელიც თავიდანვე განსაზღვრული იყო.

სამუშაოები სამ ეტაპად უნდა განხორციელდეს და დაახლოებით, თვენახევარი გაგრძელდება. მაქსიმუმ ივლისის შუა რიცხვებისთვის ყველა სამუშაო დასრულებული იქნება“, - უთხრა BM.GE-ის კომპანიის სტრატეგიული განვითარების ხელმძღვანელმა.