მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

„ასკანელი“ საექსპორტო ბაზრებს აფართოებს - 31-მდე პროდუქტი 19-მდე ქვეყანაში გაიგზავნება

63451703c3709
ვიქტორია მღებრიშვილი
16.10.22 14:21
971
ღვინისა და ალკოჰოლიანი სასმელების მწარმოებელი კომპანია „ასკანელი“ საექსპორტო ბაზრებს არაბეთის მიმართულებით აფართოებს და უახლოეს პერიოდში 31-მდე დასახელების პროდუქტის გაგზავნას 19 ქვეყანაში გეგმავს. კომპანიის სიახლეების შესახებ „ასკანელის“ დამფუძნებელმა გოჩა ჩხაიძემ გადაცემა Forbes Talks-ში ისაუბრა.

უცხოურ ბაზრებზე ქართული ღვინის წარდგენისა და ექსპორტის განვითარების მიზნით, კომპანიამ 1-წლიანი მუშაობის შედეგად ხელშეკრულება დუბაიში მოქმედ კომპანია MMI-სთან გააფორმა, რომელიც „ასკანელის“ ღვინოს საამიროებსა და სხვა ქვეყნებში წარადგენს.

„ასკანელმა“ ექსპორტის დივერსიფიცირების მიზნით, წინა კვირას, დუბაიში მოქმედ ერთ-ერთ კომპანია MMI-სთან ხელშეკრულება გავაფორმეთ. დუბაიში ღვინისა და ალკოჰოლიანი სასმელების იმპორტზე მხოლოდ 2 კომპანია მუშაობს და MMI ერთ-ერთია. მას არასოდეს ჰქონია ქართული ღვინის კომპანიასთან შეთანხმება - ჩვენ პირველები ვართ. ამ შეთანხმებით „ასკანელის“ ღვინო და ალკოჰოლიანი სასმელები წარმოდგენილი საამიროების გარდა კიდევ 12 ქვეყანაში იქნება წარმოდგენილი. ანუ ჯამში 19 ქვეყნის ბაზარზე შევდივართ - კატარი, ბაჰრეინი, მალდივები, სეიშელის კუნძულები, შრილანკა, აფრიკული ქვეყნები... - ეს უზარმაზარი კომპანიაა, რომელიც ჩვენთვის ამ და სხვა ბაზრებზე წვდომას აჩენს“, - განაცხადა გოჩა ჩხაიძემ.

შეკვეთა უკვე მიღებული გვაქვს, ჩვენი პროდუქციის დაახლოებით 31 პოზიცია გვაქვს შერჩეული, როგორც ღვინო, ასევე „ანასეულის“ დისტილატები, ჭაჭები, ცქრიალა ღვინოები. ვფიქრობ, სამუშაო ბევრი იქნება, რადგან პროდუქციის გაყიდვა მხოლოდ ხელშეკრულებაზე ხელმოწერით არ ხდება, ამ მხრივ ჩვენი გეგმა გვაქვს დასახული და ყველაფერს გავაკეთებთ, რომ ამ ქვეყნებში ჩავიდეთ და ვიმუშაოთ. ეს მხოლოდ ჩვენი კომპანიის მიღწევა არ არის. რაც უფრო მეტ პოპულარიზაციას გაუკეთებს „ასკანელი“ ქართულ ღვინოს, მით მეტი კომპანია ისარგებლებს ამით. შესაბამისად ვფიქრობ, ჩვენ ერთ დიდ საქმეს ვაკეთებთ რასაც ქართული ღვინის პოპულარიზაცია ჰქვია.