მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

Bonpara - ფულის დაზოგვის პლატფორმა ინდივიდებისა და ბიზნესებისთვის | 500Georgia Demo Day

63d280caf0ccc
BM.GE
26.01.23 19:28
569
სტატიაში საუბარია:
დღეს, 26 იანვარს, 500Georgia-ს Demo Day-ზე ინვესტორებისა და მაყურებლების წინაშე აზერბაიჯანული ტექნოლოგიური სტარტაპი, Bonpara წარსდგა. პლატფორმა, რომელიც ორხან აჰმადოვმა და ნიჯატ ასადოვმა დააფუძნეს ინდივიდუალური მომხმარებლებს ფულის დაზოგვაში, ბიზნესებს კი - მეტი პროდუქტის გაყიდვასა და ახალი მომხმარებლების მოზიდვაში ეხმარება.

როგორც კომპანიის დამფუძნებლები ამბობენ, Bonpara-ს მთავარ მიზანს ადამიანების ცხოვრების გამარტივება და მათთვის ფულის დაზოგვის ხელშეწყობა წარმოადგენს. სტარტაპერების თქმით, ქეშბექ-პლატფორმის შექმნის იდეა არახალია, უბრალოდ ამ დრომდე, აზერბაიჯანში, ასეთი გადაწყვეტა არ არსებობდა, რამაც აჰმადოვსა და ასადოვს Bonpara-ს შექმნისკენ უბიძგა.

“Bonpara არის პლატფორმა, რომელიც მომხმარებლებს ეხმარება, დაზოგონ ფული და მიიღონ ქეშბექი ონლაინ შოპინგიდან. გარდა იმისა, რომ Bonpara ემსახურება ჩვეულებრივ ინტერნეტ მომხმარებლებს, ჩვენ კომპანიებს ასევე სთავაზობს წჰიტელაბელ გადაწყვეტილებებს; რაც ნიშნავს, რომ ნებისმიერ კომპანიას ან სტარტაპს შეუძლია შექმნას საკუთარი ლოიალობის ქეშბექ-პლატფორმა მხოლოდ რამდენიმე დღეში, ჩვენი გადაწყვეტის გამოყენებით.

“თავდაპირველად ჩვენს მომხმარებლებს ტრადიციულად ვთავაზობდით ქეშბექს, მაგრამ შემდეგ დავინახეთ, რომ არსებობს უამრავი კომპანია, რომლებიც თავიანთი მომხმარებლებისთვის მსგავსი სერვისების ონლაინ შოპინგიდან შეთავაზებისთვის იბრძვიან. ქეშბექის სერვისის განვითარებას დიდი დრო და ფული სჭირდება. სწორედ ამიტომ, გადავწყვიტეთ დავეხმაროთ ამ კომპანიებს მსგავსი სერვისების შექმნაში რაც შეიძლება სწრაფად, რათა მათ შეძლონ ფოკუსირება ძირითად ბიზნესზე და მიაწოდონ ლოიალობის პროგრამა მომხმარებლებს.

ქეშბექ-პლატფორმის იდეა ახალი არ არის, უბრალოდ აზერბაიჯანული ბაზრისთვის მსგავსი პროდუქტები აქამდე არ არსებობდა და მოსახლეობა საამისოდ სხვა ქვეყნების გადაწყვეტებს იყენებდა. ასე რომ, ვიფიქრეთ, შეგვექმნა საკუთარი ქეშბექ-პლატფორმა, რომელიც ჩვენი მომხმარებლების საჭიროებებს დააკმაყოფილებდა”, - აღნიშნავენ დამფუძნებლები. Bonpara-ს დამფუძნებლების თქმით, მათ სერვისს, ძირითადად, ბანკები, ავიაკომპანიები, ლოგისტიკური კომპანიები და მობილური ოპერატორები, ანუ ის კომპანიები იყენებენ, რომელთა მომხმარებლები პროდუქტებს ონლაინ ყიდულობენ.

ცნობისთვის: 500 Global-ი გლობალური ვენჩურული კაპიტალის კომპანიაა, რომელიც განვითარების ადრეულ ეტაპში მყოფ ტექნოლოგიურ სტარტაპებში ინვესტირებს. დაფუძნების შემდეგ, 500 Global-მა 2600-ზე მეტ კომპანიაში განახორციელა ინვესტიცია - ამათგან, 45 კომპანიის ღირებულება $1 მილიარდს, ხოლო 130-ზე მეტი კომპანიის ღირებულება $10 მილიარდს აღემატება. 500 Global-ი მჭიდროდ თანამშრომლობს. 500 Global-ი კავკასიაში 500Georgia-ს სახელით, საქართველოს ბანკთან და საქართველოს ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების სააგენტოს (GITA) თანამშრომლობით ხორციელდება. 500Georgia-ს მიზნებს შორისაა საქართველოს სტარტაპ-ეკოსისტემის გაძლიერება, საინვესტიციო პოტენციალის განვითარება და სტარტაპ-კომპანიების გლობალურ ბაზარზე მასშტაბირება.