მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

ევროკავშირის ელჩი: საქართველო, როგორც ბრენდი, ევროკავშირში უფრო და უფრო იმკვიდრებს თავს

5cb44e48b108b
ელენე ჩომახიძე
15.04.19 13:23
1780
საქართველოში ევროკავშირის წარმომადგენლობის ელჩის კარლ ჰარცელის განცხადებით, საქართველო, როგორც ბრენდი, ევროკავშირში უფრო და უფრო იმკვიდრებს თავს.

ამის შესახებ ელჩმა bm.ge-ის საქართველოს მთავრობის იმ ინიციატივის შეფასებისას განუცხადა, რომლის თანახმად, ქვეყანაში მეტი ახალი უცხოური ინვესტიციების მოზიდვის მიზნით, საელჩოებთან კოორდინაციაში ეკონომიკური დესპანების ინსტიტუტი შეიქმნება.

კარლ ჰარცელის განმარტებით, კომერციული ატაშეების დანიშვნისთვის სწორი დროა შერჩეული, რადგან საქართველო, როგორც ბრენდი ევროკავშირში უფრო და უფრო იმკვიდრებს თავს და საერთაშორისო საზოგადოებაც უფრო მეტად ინტერესდება საქართველოთი.

„საქართველო მეტად მიმზიდველი ხდება ტურიზმის თვალსაზრისითაც. სწორედ აქედან გამომდინარე, ვხედავ კომერციული ატაშეების, როგორც ქვეყნის რეპუტაციისა და შესაძლებლობების პრეზენტატორების, რესურსის გამოყენების შესაძლებლობას და ეს რესურსი თუნდაც ევროკავშირთან მიმართებით, აუცილებლად უნდა იქნეს გამოყენებული. ჩემი გადმოსახედიდან, კომერციული ატაშეების დანიშვნის იდეა საკმაოდ გონივრული და დროულია“, - აცხადებს კარლ ჰარცელი.

შეგახსენებთ, კომერციული ატაშეების კონკურსი გიორგი კვირიკაშვილის პრემიერობის დროს, 2018 წლის 6 მარტს გამოცხადა. აპლიკანტებისგან განაცხადების მიღება კი, აპრილში დასრულდა. მთავრობას კომერციული ატაშეების დანიშვნა 6 ქვეყანაში სურდა - ამერიკის შეერთებულ შტატებში, გერმანიის ფედერაციულ რესპუბლიკასა და თურქეთის რესპუბლიკაში, დიდ ბრიტანეთში, არაბთა გაერთიანებულ საამიროებსა და ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკაში, თუმცა, ქვეყანას, ინვესტიციების მოზიდვის მოვალეობის შემსრულებლები, არცერთ აქ ჩამოთვლილ ქვეყანაში, ამ დრომდე არ ჰყავს.

როგორც გასულ კვირას ეკონომიკის მინისტრმა გიორგი ქობულიამ განაცხადა, მთავრობა ეკონომიკური ატაშეების სხვანაირ მოდელს ქმნის და ისინი მიბმულები იქნებიან საელჩოებთან დესპანის პოზიციაში. ჯერჯერობით, ეკონომიკური დესპანების პოზიციაზე არავინ დანიშნულა.