მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

„გარკვეულ პროდუქტზე ფასების გაზრდა მოგვიწია“ - "აგროჰაბი"

60b6057707f68
ვიქტორია მღებრიშვილი
01.06.21 18:42
1842
კოვიდ-პანდემიით შექმნილი მდგომარეობა კერძო სექტორის წარმომადგენლებისთვის, მათ შორის საცალო გაყიდვების დარგისთვისაც, რთული გადასალახი აღმოჩნდა. პირველადი მოხმარების პროდუქტზე მოთხოვნის ზრდის მიუხედავად, ჰიპერმარკეტები სხვადასხვა გამოწვევის წინაშე დადგნენ.

„აგროჰაბის“ დირექტორი გიორგი ჯაშიაშვილი BM.GE-სთან საუბრისას აღნიშნავს, რომ კომპანიის მენეჯმენტს სწრაფად ცვლად რეგულაციებზე ადაპტირება უწევდა და ეს საკმაოდ რთული პროცესი იყო. მიუხედავად ამისა, მისი შეფასებით, „აგროჰაბმა“ მომხმარებლის გაზრდილი ნაკადების სწორი მართვა შეძლო.

გიორგი ჯაშიაშვილი დღეს არსებულ მდგომარეობასაც აფასებს. ის აცხადებს, რომ სხვადასხვა ობიექტური ფაქტორის გამო, როგორიც ლარის კურსის გაუფასურება და კომუნალური ტარიფის გაძვირებაა,  პირველადი პროდუქტის მწარმოებელ კომპანიას გარკვეული დასახელების საქონელზე ფასები გაზრდა მოუწია.

„სამწუხაროდ, არსებობს გარკვეული ტიპის პრობლემები, რომელსაც ჩვენ ვერ მოვაგვარებთ, მაგალითად, ისეთი როგორიც არის ლარის კურსი, საერთაშორისო ბაზარზე პროდუქტზე ფასების ზრდა, თუნდაც გაზრდილი კომუნალურები, ეს ყველაფერი სექტორზე უარყოფითად ისახება და ფასების ზრდას იწვევს, რაც მომხმარებელზე უარყოფითად აისახება. კოვიდ-პანდემიის პირობებში ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობდით ფასების შენარჩუნებას, სადამდეც ეს შეგვეძლო, ეს ჩვენი მარჟისა და ხარჯების ოპტიმიზაციის ხარჯზე მოხერხდა.

ქვეყანა მეტწილად იმპორტზეა დამოკიდებული და ლარის კურსის გაუფასურებისას იმპორტიორებს ფასების გაზრდა მოუწიათ. ფასების ზრდაზე მსოფლიო ბაზარზე ფასების ზრდამაც იმოქმედა. ამას დაემატა გაზრდილი კომუნალური ხარჯები. ჩვენ მწარმოებლები ვართ და კომუნალური გადასახადები კიდევ უფრო დაგვაწვა, მაგრამ ხარჯებში ეკონომიის ნახვას მაქსიმალურად შევეცადეთ, თუმცა გარკვეულ პროდუქტზე ფასები გაზრდა მაინც მოგვიწია“, - უთხრა BM.GE-ის „აგროჰაბის“ დირექტორმა.