მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

გასულ წელთან შედარებით გაყიდვების 40%-იან ზრდას ველით - „ჰერბია“

61bc552a82d1b
ვიქტორია მღებრიშვილი
17.12.21 20:45
795
წყალტუბოში მოქმედი სოფლის მეურნეობის პროდუქტების მწარმოებელი კომპანია „ჰერბია“, რომელიც მომხმარებელს მწვანილსა თუ სხვა პროდუქციას შეფუთული სახით სთავაზობს, მიმდინარე წელს გაყიდვების 40%-იან ზრდას ელის. ამის შესახებ კომპანიის დამფუძნებელმა ზურაბ ჯანელიძემ BM.GE-სთან წლის შეფასებისას განაცხადა.

მისი თქმით, პანდემიამ შეფუთულ, უსაფრთხო პროდუქციაზე მოთხოვნა გაზარდა, შესაბამისად, კომპანია წლიდან წლამდე იზრდება.

"თუ იმას გავითვალისწინებთ, რომ ბოლო 5 წლის განმავლობაში წლიურად გაყიდვებს ვაორმაგებთ, ცხადია, ეს წელი ცუდი არ იყო, რადგან წინა წელთან შედარებით 40%-იან ზრდას ველით. პანდემიას უარყოფითი გავლენა ჩვენს საქმიანობაზე არ მოუხდენია, პირიქით, რიგ შემთხვევაში გაყიდვები გაგვეზარდა, რამდენადაც შეფუთული პროდუქტი დაფასდა. ბაზარზე ერთგვარი სტანდარტი დავამკვიდრეთ. ქართველი მომხმარებელი ჩვენთვის უფრო საინტერესო გახდა, ვიდრე ევროპული“, - ამბობს ზურაბ ჯანელიძე.

მისი თქმით, წლის ინფლაციურმა პროცესებმა მათ პროდუქტზე მცირედი გავლენა იქონია.

„წლის განმავლობაში პროდუქტზე ფასები მხოლოდ ერთხელ 10%-ით გაიზარდა, რაც კომუნალური გადასახადის და საწვავის გაძვირების გამო მოხდა. ეს ცვლილება მომხმარებელს არც უგრძნია“, - ამბობს კომპანიის დამფუძნებელი.

ცნობისთვის: „ჰერბიამ“ 2.5 მლნ ლარის ინვესტირებით წარმოება გააფართოვა და 1 000 კვ.მ-ზე ახალი პროდუქტების დამამუშავებელ-შემფუთველი საწარმო და ასევე მიტანის სერვისი აამოქმედა. შედეგად „ჰერბიამ“ პარტნიორ ფერმერებთან თანამშრომლობით პროდუქციის ასორტიმენტი 20-მდე დასახელების პროდუქტით გაზარდა და მომხმარებელს ხორცპროდუქტები, თევზი, თაფლი, ნიგოზი და ლობიო შესთავაზა.