09.ნოემბერი .2021 14:30

III კვარტალში ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავალი 20 მლნ ლარი იყო - რეიტინგი

III კვარტალში ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავალი 20 მლნ ლარი იყო - რეიტინგი
views 1065
უკან

კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, მიმდინარე წლის მესამე კვარტალში წინა წლის შესაბამის პერიოდთან შედარებით ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავლები 25%-ით 20 მილიონ ლარამდე გაიზარდა.

ყველაზე მეტი სარეკლამო შემოსავალი მიიღო „ტელეიმედმა“ - 5.9 მილიონი ლარის ოდენობით, „მთავარი არხის“ სარეკლამო შემოსავალმა 2.8 მილიონი ლარი შეადგინა, „რუსთავი 2“-მა 2.4 მილიონი ლარის შემოსავალი მიიღო, ხოლო „ტელეკომპანია პირველმა“ - 1.9 მლნ ლარი.

1.7 მილიონი ლარის სარეკლამო შემოსავალი ჰქონდა „პოსტივის“;  „ფურმულამ“ კი - 1.1 მილიონი ლარის სარეკლამო შემოსავალი მიიღო. 0.9 მილიონი ლარის რეკლამა ჰქონდა „სილქნეტს“, „ჯიდიეს თივიმ“ კი 0.8 მილიონი ლარის, ხოლო „საზოგადოებრივ მაუწყებელს“ 0.6 მილიონი ლარის სარეკლამო შემოსავალი ჰქონდა. 

მარეგულირებელის ინფორმაციითვე, 2021 წლის მესამე კვარტალში სატელევიზიო და რადიო მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 22.2%-ით გაიზარდა და ჯამში, 21.8 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 86.1%-ს პირდაპირ რეკლამა წარმოადგენს.

სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები პირდაპირ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოფინგს მოიცავს.

რაც შეეხება რადიომაუწყებლებს, მესამე კვარტალში რადიოების სარეკლამო შემოსავლები 4%-ით შემცირდა და 1.77 მილიონი ლარი შეადგინა.

ყველაზე მეტი სარეკლამო შემოსავალი რადიო ჰოლდინგმა „ფორტუნამ“ მიიღო - 984.2 ათასი ლარის ოდენობით, 180.2 ათასი ლარის შემოსავალი ჰქონდა „რადიო იმედს“, 105.9 ათასი ლარი მიიღო „რადიოცენტრი პლუსმა“.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა