მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

მდგრადი განვითარება - PepsiCo-ს ბიზნესის საფუძველი

6391e25ebeb81
BM.GE
09.12.22 09:00
847
PepsiCo-ს ტრანსფორმაციამ, ერთი წლის წინ მიღებული pep+ (PepsiCo Positive) მდგრადი განვითარების სტრატეგიის მიხედვით, მსოფლიო საინფორმაციო და ანალიტიკური სააგენტოების მხრიდან დიდი მოწონება დაიმსახურა.

კომპანია Sustainalytics-ის მონაცემების მიხედვით, რომელიც საერთაშორისო კორპორაციების მდგრადობის რეიტინგებს აქვეყნებს, 2022 წლის 18 ოქტომბრის მდგომარეობით, PepsiCo არის კვების ინდუსტრიის ტოპ-5 ლიდერს შორის ყველაზე დაბალი ESG რისკებით (100-დან 16.3). pep+ სტრატეგია აჩვენებს ეფექტურობას და ბიზნეს პროცესები შეესაბამება ეკოლოგიის, სოციალური პასუხისმგებლობისა და კორპორაციული მართვის მიმართ თანამედროვე მიდგომებს.

pep+ ფოკუსირებულია მდგრადი მეურნეობის პრაქტიკის შემუშავებაზე, მდგრადი მიწოდების ჯაჭვის შექმნაზე და მომხმარებლებისა და გარემოსთვის უფრო ჯანსაღი საკვები პროდუქტების წარმოებაზე.

მდგრადი სოფლის მეურნეობის სფეროში, PepsiCo გეგმავს, 2030 წლისთვის განახორციელოს რეგენერაციული მეურნეობის პრაქტიკა 3 მილიონ ჰექტარზე მეტ ტერიტორიაზე მსოფლიოში, სასოფლო-სამეურნეო ნედლეულის შესყიდვას მხოლოდ პასუხისმგებელი წყაროებიდან და PepsiCo-ს სასოფლო-სამეურნეო მიწოდების ჯაჭვში დასაქმებული 250 000 ადამიანის სიცოცხლის გასაუმჯობესებლად ინვესტირებას. რეგენერაციული სოფლის მეურნეობის განვითარება გულისხმობს სოფლის მეურნეობის კულტურების ისე მოყვანა, რომ გარემოს ზიანი არ მიადგეს (ნიადაგის გაღარიბებით ან მისი მრავალფეროვნების განადგურებით), და ასევე ფერმერული ცხოვრების გაუმჯობესებას. კომპანია აქტიურად ახორციელებს ნიადაგის კონსერვაციის პრაქტიკას, როგორიცაა მოსავლის როტაცია, მწვანე სასუქი, ზუსტი სოფლის მეურნეობა, მოსავლის ეკონომიური მორწყვა და წყლის რესურსების შევსება გვალვისადმი მიდრეკილ რეგიონებში.

ადამიანებისა და პლანეტისთვის უფრო ჯანსაღი საკვების დამზადება გულისხმობს მცენარეული ცილების და მარცვლეულის ინგრედიენტების გამოყენებას, რომლებიც ნახშირბადის ნაკლებ კვალს ტოვებენ. პროდუქტებში შაქრისა და მარილის შემცველობის შემცირებას და წარმოების პროცესებში უფრო ჯანსაღი მცენარეული ზეთების გამოყენებას.

მდგრადი მიწოდების ჯაჭვი მოიცავს ზომებს გარემოზე ზრუნვისთვის კომპანიის ყველა ბიზნეს პროცესში.

PepsiCo-მ მიზნად ისახავს 2030 წლისთვის სითბური გაზების ემისიების 40%-ით შემცირებას, რაც ყოველწლიურად 5 მილიონი ავტომობილის გამონაბოლქვის ტოლფასია. კომპანია გეგმავს ნულოვანი გამონაბოლქვის მიღწევას 2040 წლისთვის, რაც 10 წლით უსწრებს კლიმატის ცვლილების შესახებ პარიზის შეთანხმებით განსაზღვრულ ვადას. საქართველოს ქარხანაში კომპანია უკვე იყენებს ალტერნატიულ ენერგიას იქ დაყენებული მზის პანელებიდან, რომლებიც წელიწადში 400 000 კილოვატზე მეტ ელექტროენერგიას გამოიმუშავებს და ყოველწლიურად 140 000 კგ-ით ამცირებს CO2-ის გამოყოფას.

გარემოსდაცვითი მიზნები ასევე მოიცავს შეფუთვაში პირველადი პლასტმასის შემცირებას და ეტაპობრივ ამოღებას, გადამუშავებული და გადამუშავებული მოქნილი შეფუთვის გამოყენებას საკვებისთვის, ახალი ბიზნეს მოდელების შემუშავებას, რომლებიც გამორიცხავს ერთჯერადი საკვები კონტეინერების გამოყენებას და ასევე ინფრასტრუქტურის შექმნასა და განვითარებაში ინვესტიციების განხორციელებას, რათა შეფუთვა არასოდეს გახდეს ნაგავი.



„კომპანიის ბიზნეს სტრატეგიაში ინტეგრირებული მდგრადი განვითარების პრინციპები გაგვაუმჯობესებს. ის ასევე დაგვეხმარება გავხდეთ უფრო სწრაფი და ძლიერი, რადგან ჩვენ ვაჩქარებთ ზრდას და გავზრდით სოციალურ და ბიზნეს ინვესტიციებს. მოუთმენლად ველით, რომ ვიყოთ მისაბაძი მაგალითი ჩვენი პარტნიორებისა და კოლეგებისთვის“, - განაცხადა PepsiCo-ს დირექტორთა საბჭოს თავმჯდომარემ და აღმასრულებელმა დირექტორმა რამონ ლაგუარტამ.

საქართველოში, PepsiCo-ს წარმოების ობიექტზე, ოფისსა და მიწოდების ქსელში 400-მდე ადამიანი მუშაობს. კომპანიის პარტნიორებს შორის არის ნედლი რძის ოთხი მომწოდებელი „სოფლის ნობათის“ რძის პროდუქტის ადგილობრივი წარმოებისთვის.

pep+-ის ტრანსფორმაცია შექმნილია იმისთვის, რომ შეცვალოს კომპანიის, მისი თანამშრომლებისა და პარტნიორების მუშაობის წესი.
R