03.ივლისი .2022 11:00

ომის შემდეგ საერთაშორისო ბრენდები საქართველოში შემოსვლით მეტად ინტერესდებიან - გუგა ცანავა

ომის შემდეგ საერთაშორისო ბრენდები საქართველოში შემოსვლით მეტად ინტერესდებიან - გუგა ცანავა
views 5783
უკან

“ჯორჯიან აუთლეტ ენდ რეზორტს გრუპის” მმართველი პარტნიორის გუგა ცანავას განცხადებით, რუსეთ-უკრაინის ომის შემდეგ საერთაშორისო ბრენდები საქართველოს ბაზარზე შემოსვლით უფრო მეტად ინტერესდებიან.

საქმე ის არის, რომ რეგიონში პირველი “აუთლეტ სოფელი”, რომელიც ლილოში, გაფორმების ეკონომიკური ზონის მიმდებარედ 10 ჰექტარ ტერიტორიაზე მოეწყობა, 2023 წელს გაიხსნება. ინვესტიციის ჯამური მოცულობა, დაახლოებით, 100 მლნ ლარია.

როგორც bm.ge-სთან ინტერვიუში გუგა ცანავამ აღნიშნა, რეგიონში პირველ “აუთლეტ სოფელში” საკუთარი ობიექტის გახსნით ისეთი ბრენდები გამოხატავენ ინტერესს, რომლებიც ომამდე საქართველოში ოპერირებაზე უარს ამბობდნენ.

„რუსეთისთვის დაწესებული სანქციების გამო, საერთაშორისო ბრენდებს რუსეთის ბაზრიდან გასვლა მოუწიათ, რამაც კომპანიებს დიდი დარტყმა მიაყენა. ძალიან ცნობილი ბრენდები გვეუბნებიან, რომ რუსეთის ბაზრის დაკარგვის გამო შემოსავლების 35% დაკარგეს. ამას ემატება უკრაინაც. სამი-ოთხი ბრენდი იყო ისეთი, რომლებსაც შემოსვლას ვეხვეწებოდით და უარს გვეუბნებოდნენ, ამ სიტუაციის მერე კი, მათი მხრიდან საქართველოს ბაზრის მიმართ მოთხოვნა გაიზარდა.

აღსანიშნავია ისიც, რომ „აუთლეტ ბრენდი“ ისე ვერ შემოვა, თუ მას ქვეყანაში მაღაზია არ აქვს. ზოგიერთ ბრენდთან სწორედ იმიტომ ვერ ვკონტრაქტდებით, რომ საქართველოში მაღაზიების გასახსნელად ადგილს ვეღარ პოულობენ, რადგან მოთხოვნა გაზრდილია.

ასეთი ტენდენცია მხოლოდ “აუთლეტ სოფლისთვის” კი არ არის კარგი, არამედ ზოგადად, საქართველოს მოდის ინდუსტრიისთვის” - აღნიშნა “ჯორჯიან აუთლეტ ენდ რეზორტს გრუპის” მმართველმა პარტნიორმა.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა