Caucasus Auto Import-მა გასული წლის ბოლოდან ბიზნესის განვითარება რეგიონის ფარგლებს გარეთ დაიწყო და 2021 წლის ბოლოს ნიგერიის, ხოლო 2022 წლის ზაფხულის დასაწყისში არაბეთის გაერთიანებული საამიროების ბაზარზე შევიდა.
როგორც BM.GE-სთან საუბრისას კომპანიის დირექტორი გიორგი სურგულაძე ამბობს, ნიგერია და დუბაი, რეგიონის ქვეყნების შემდეგ პირველი ბაზრებია, სადაც „კავკასუს ავტო იმპორტი“ შევიდა. ახალი ბაზრების ათვისების შედეგად კომპანიას უახლოეს მომავალში კომპანიის ბრუნვის გაორმაგების მოლოდინი აქვს.
„აფრიკა და არაბთან გაერთიანებული საამიროები ჩვენთვის ახალი ბაზრებია და დღეს ათვისების პროცესში ვართ - ოფისები გავხსენით, მანქანების შესყიდვები და მიწოდება დაწყებულია, თუმცა ჯერ განვითარების ეტაპზე ვართ. საერთაშორისო განვითარების დეპარტამენტი გვყავს და წინასწარ გაწერილი გეგმით ხდება ადგილობრივი თანამშრომლების ამ ბაზრებზე განაწილება. ახალ ბაზრებზე შესვლით ველით, რომ ჩვენი ბრუნვა გაორმაგდება“, - ამბობს გიორგი სურგულაძე.
ის აღნიშნავს, რომ აფრიკის ბაზარზე მოთხოვნა დაბალი სეგმენტისა და ღირებულების მანქანებზეა, ხოლო დუბაის ბაზარი ფართო ასორტიმენტით გამოირჩევა და მოთხოვნა როგორც მაღალ, ასევე დაბალი სეგმენტის ავტომობილებზეა.
„ეს ბაზრები, სადაც „კავკასუს ავტოიმპორტი“ განვითარება დაიწყო, საქართველოს მსგავსად შესაბამისი რეგიონების ჰაბებია. ნიგერია დიდი ბაზარია და აფრიკის რეგიონს ფარავს. დუბაის ბაზარიც რეგიონისთვის ნომერ პირველი ჰაბია, საიდანაც ავტომობილები ლიბიაში, ლიბანში, ერაყში და სხვა ქვეყნებში გადის. აფრიკის რეგიონში, კერძოდ კი ნიგერიაში, საქართველოსთან შედარებით მოთხოვნა უფრო დაბალი სეგმენტის მანქანებზეა როგორც წლოვანების ასევე ღირებულების მიხედვით, დუბაის ბაზარი კი ფართო ასორტიმენტით გამოირჩევა და მოთხოვნად მაღალ და დაბალ სეგმენტებზეა“, - ამბობს „კავკასუს ავტო იმპორტის“ დირექტორი.
გიორგი სურგულაძე აღნიშნავს, რომ მსოფლიოში ავტოინდუსტრიის სულ ხუთი დიდი ჰაბი არსებობს - გაერთიანებული საამიროების, საქართველოს, აფრიკის, ბალტიისპირა ქვეყნების - ფინეთის ჰაბი, რომელიც აღმოსავლეთ ევროპის მომარაგებას უზრუნველყოფს და ლათინური ამერიკის ჰაბი გვატემალაში. კომპანიის ხელმძღვანელი ამბობს, რომ აფრიკისა და გაერთიანებული საამიროების ათვისების შემდეგ, „კავკასუს ავტო იმპორტის“ სტრატეგიის ნაწილი ლათინური ამერიკის ბაზარზე შესვლაა.
ცნობისთვის, როგორც გიორგი სურგულაძემ გადაცემა "კონცეპტში" სტუმრობისას განაცხადა, „კავკასიის ავტოიმპორტის“ ბრუნვამ შარშან ₾1 მილიარდს მიაღწია“.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
“ტრეფიკ თრეველის” დამფუძნებელი ცოტნე ჯაფარიძე გუდაურში დააკავეს
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
ჩინეთის უმდიდრესმა ბიზნესმენმა ქონების 93% დაკარგა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
ხელფასები ორჯერ გავზარდეთ, თუმცა კადრების გადინება მაინც მაღალია - „კულას“ დირექტორი
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი
ბიზნესმენი რომან ფიფია საჯარო განცხადებას ავრცელებს
საქართველომ ტრაილერების გატარებით რეკორდული შემოსავალი მიიღო