Caucasus Auto Import-მა გასული წლის ბოლოდან ბიზნესის განვითარება რეგიონის ფარგლებს გარეთ დაიწყო და 2021 წლის ბოლოს ნიგერიის, ხოლო 2022 წლის ზაფხულის დასაწყისში არაბეთის გაერთიანებული საამიროების ბაზარზე შევიდა.
როგორც BM.GE-სთან საუბრისას კომპანიის დირექტორი გიორგი სურგულაძე ამბობს, ნიგერია და დუბაი, რეგიონის ქვეყნების შემდეგ პირველი ბაზრებია, სადაც „კავკასუს ავტო იმპორტი“ შევიდა. ახალი ბაზრების ათვისების შედეგად კომპანიას უახლოეს მომავალში კომპანიის ბრუნვის გაორმაგების მოლოდინი აქვს.
„აფრიკა და არაბთან გაერთიანებული საამიროები ჩვენთვის ახალი ბაზრებია და დღეს ათვისების პროცესში ვართ - ოფისები გავხსენით, მანქანების შესყიდვები და მიწოდება დაწყებულია, თუმცა ჯერ განვითარების ეტაპზე ვართ. საერთაშორისო განვითარების დეპარტამენტი გვყავს და წინასწარ გაწერილი გეგმით ხდება ადგილობრივი თანამშრომლების ამ ბაზრებზე განაწილება. ახალ ბაზრებზე შესვლით ველით, რომ ჩვენი ბრუნვა გაორმაგდება“, - ამბობს გიორგი სურგულაძე.
ის აღნიშნავს, რომ აფრიკის ბაზარზე მოთხოვნა დაბალი სეგმენტისა და ღირებულების მანქანებზეა, ხოლო დუბაის ბაზარი ფართო ასორტიმენტით გამოირჩევა და მოთხოვნა როგორც მაღალ, ასევე დაბალი სეგმენტის ავტომობილებზეა.
„ეს ბაზრები, სადაც „კავკასუს ავტოიმპორტი“ განვითარება დაიწყო, საქართველოს მსგავსად შესაბამისი რეგიონების ჰაბებია. ნიგერია დიდი ბაზარია და აფრიკის რეგიონს ფარავს. დუბაის ბაზარიც რეგიონისთვის ნომერ პირველი ჰაბია, საიდანაც ავტომობილები ლიბიაში, ლიბანში, ერაყში და სხვა ქვეყნებში გადის. აფრიკის რეგიონში, კერძოდ კი ნიგერიაში, საქართველოსთან შედარებით მოთხოვნა უფრო დაბალი სეგმენტის მანქანებზეა როგორც წლოვანების ასევე ღირებულების მიხედვით, დუბაის ბაზარი კი ფართო ასორტიმენტით გამოირჩევა და მოთხოვნად მაღალ და დაბალ სეგმენტებზეა“, - ამბობს „კავკასუს ავტო იმპორტის“ დირექტორი.
გიორგი სურგულაძე აღნიშნავს, რომ მსოფლიოში ავტოინდუსტრიის სულ ხუთი დიდი ჰაბი არსებობს - გაერთიანებული საამიროების, საქართველოს, აფრიკის, ბალტიისპირა ქვეყნების - ფინეთის ჰაბი, რომელიც აღმოსავლეთ ევროპის მომარაგებას უზრუნველყოფს და ლათინური ამერიკის ჰაბი გვატემალაში. კომპანიის ხელმძღვანელი ამბობს, რომ აფრიკისა და გაერთიანებული საამიროების ათვისების შემდეგ, „კავკასუს ავტო იმპორტის“ სტრატეგიის ნაწილი ლათინური ამერიკის ბაზარზე შესვლაა.
ცნობისთვის, როგორც გიორგი სურგულაძემ გადაცემა "კონცეპტში" სტუმრობისას განაცხადა, „კავკასიის ავტოიმპორტის“ ბრუნვამ შარშან ₾1 მილიარდს მიაღწია“.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
„შეიძლება რამდენიმე თვეში გუდა-ნაბადი ავიკრა და ქვეყნიდან წავიდე“ - გურამ ბაღდოშვილი
1 აგვისტოდან სახელმწიფო კლინიკებში მინიმალური ანაზღაურების სისტემა ამოქმედდება - მინისტრი
საქართველოში ოქრო გაიაფდა
ქობულეთში, გონიოსა და კვარიათში სასტუმროები, ფაქტობრივად, დაცარიელებულია - “აჭარა ტური”
რა დაგიჯდებათ წალკის კანიონის მონახულება და რა უნდა გაითვალისწინოთ ვიზიტისას?
რატომ დგას ბოსტნეულით დატვირთული Tesla დეზერტირების ბაზარში?
ლარი დოლართან და ევროსთან მიმართებით გაუფასურდა
“ადამიანები მიხვდნენ, რომ მექსიკის გავლით აშშ-ში გადასვლა სარისკოა” - Turebi.ge
Forbes-ის მილიარდერების განახლებული რეიტინგი - სიაში ორი ქართველია
ხვალ, თბილისში 6200 აბონენტს გაზის მიწოდება დროებით შეუწყდება
რას ნიშნავს რუსულ ტექნიკაზე გამოსახული სიმბოლო “Z”?
„რომპეტროლ საქართველოს“ სერვისები გათიშულია - კომპანია განცხადებას ავრცელებს
რუსეთის კოსმოსური სააგენტო დაჰაკულია, სადაზვერვო სატელიტები გათიშულია - Anonymous
უკრაინის პრემიერის ტექსტი, რომელიც ქართულადაა დაწერილი, ბევრ ეჭვს მიჩენს - ზალკალიანი
მაკრონი საქართველოს და მოლდოვას მხარდასაჭერად Twitter-ზე განცხადებას ავრცელებს
სანქცირებული რუსული ბანკების ბარათები Apple Pay-სა და Google Pay-ში აღარ მოქმედებს
NATO-მ სამხედრო გეგმის განხორციელება გადაწყვიტა, ეს არის ჩვენი თავდაცვა – სტოლტენბერგი
დაუწესებს თუ არა საქართველო სანქციებს რუსეთს? - ღარიბაშვილის პასუხი
ომიკრონის წინააღმდეგ, ყველა აკრძალვა ფუჭი აღმოჩნდა - ივანე ჩხაიძე
“სავარაუდოდ, ათი დღის შემდეგ მკაცრი შეზღუდვებისგან გათავისუფლება ჩვენც უნდა დავიწყოთ" - კულუმბეგოვი