23.იანვარი .2022 11:34

"ობიექტები, რომლებიც კოვიდ რეგულაციებს იცავენ, მეტად ზარალდებიან, რადგან ამის გამო ბევრი უკმაყოფილო კლიენტი ჰყავთ"

"ობიექტები, რომლებიც კოვიდ რეგულაციებს იცავენ, მეტად ზარალდებიან, რადგან ამის გამო ბევრი უკმაყოფილო კლიენტი ჰყავთ"
views 456
უკან

კოვიდ რეგულაციის დარღვევის მომხრე უფრო მეტი სტუმარია, ვიდრე ის, ვინც იცავს მათ – ამის შესახებ Best Western ქუთაისისა და Holiday Inn Telavi-ის წარმომადგენელი ქეთი მიქაშავიძე აცხადებს. როგორც მან "საქმიან დილაში" საუბრისას განაცხადა, გამოდის, რომ საბოლოოდ, დაზარალებული რჩება ის ბიზნესი, რომელიც ყველა წესს პირნათლად ასრულებს.

"საბოლოოდ, ობიექტი უკმაყოფილო სტუმრებს უშვებს დაწესებულებიდან და ზარალდება,” - აღნიშნავს ქეთი მიქაშავიძე. 


მისივე შეფასებით, ასევე არსებობს კოვიდ–რეგულაციები სტუმარ–მასპინძლობის ობიექტებისთვის, რომლებიც ლოგიკას მოკლებულია და სავარაუდოდ, გადახედვას საჭიროებს.

“მაგალითად, სასტუმროში მოქმედებს შვედური მაგიდის შეზღუდვა და არ შეიძლება თვითმომსახურება. ჩემი აზრით, ეს პირიქით საზიანო შეზღუდვაა მოსახლეობისთვის, დამსვენებლისთვის, რადგან მწვანე პასპორტს ვთხოვთ სტუმარს, როდესაც დაწესებულების თანამშრომლებს ამის ვალდებულება არ აქვთ. 

შესაბამისად ჩემი მიმტანი, რომელიც უნდა დავაყენო შვედურ მაგიდასთან, ბევრად უფრო მაღალი რისკების შემცველია, ვიდრე ჩემი სტუმარი. ასეთი კიდევ ბევრი წვრილმანია, რომლებზეც დაფიქრება დღეს მნიშვნელოვანია.

იგივე შეიძლება ვთქვათ დისტანციის დაცვაზე. არსებობს შეზღუდვა 6-კაციან მაგიდაზე, მაშინ როდესაც ჩვენი სტუმრები ჩამოდიან ერთი და იმავე მიკრო-ავტობუსით და ერთად მგზავრობენ, ჩვენ რატომ არ ვაძლევთ უფლებას და შესაძლებლობას, რომ დრო ერთად გაატარონ?!,” - აცხადებს Best Western ქუთაისისა და Holiday Inn Telavi-ის წარმომადგენლი.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა