მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

"რაც შეიძლება მალე უნდა მოეწყოს უწყვეტი დერეფნები" - გიორგი ბაბუნაშვილი თბილისის სატრანსპორტო პოლიტიკაზე

6140d38f804cd
თათია ჩაფიჩაძე
14.09.21 21:21
992
ტრანსპორტისა და საგზაო უსაფრთხოების სპეციალისტები მერიის მიერ დაწყებულ სატრანსპორტო პოლიტიკას გრძელვადიან პერსპექტივაში საცობების განტვირთვის და საზოგადოებრივი ტრანსპორტის პოპულარიზაციის თვალსაზრისით პოზიტიურად აფასებენ, თუმცა მთავარი შენიშვნა მერიასთან განხორციელების ტემპებს უკავშირდება.

ურბანული ლაბორატორიის ხელმძღვანელი გიორგი ბაბუნაშვილი აცხადებს, რომ განხორციელებული პროექტები, მათ შორის ჭავჭავაძის რეაბილიტაცია კონცეფციურად სწორია, თუმცა იმის გამო, რომ სატრანსპორტო დერეფნები ფრაგმენტულია, მოსახლეობა შედეგებს ვერ ხედავს.

„ჩემი მხრიდან ყველაზე დიდი კრიტიკა უკავშირდება ტემპებს. ვნახეთ რომ მოეწყო ჭავჭავაძის გამზირი და კიდევ რამდენიმე ქუჩა, მაგრამ უფრო სწრაფად შეიძლებოდა ამის გაკეთება, რათა დერეფნები იყოს არა ფრაგმენტული, არა ერთი და ორი, არამედ რაც შეიძლება ბევრი და ერთმანეთთან დაკავშირებული. მგზავრი ამას დაინახავს მაშინ, როცა ავტობუსი მთელი თავისი მარშრუტის განმავლობაში იქნება გამოცალკევებული.

ჩემი აზრით, რაც შეიძლება მალე უნდა მოეწყოს უწყვეტი დერეფნები და ამისთვის არ არის აუცილებელი მთელი ქუჩის კომპლექსური რეაბილიტაცია, შეიძლება დახაზვითაც მოხდეს ეს, გამოიყოს ავტობუსის ზოლი, ველობილიკები, რაც მცირე დროში მოსახლეობას მისცემს საგრძნობ შედეგს. ეს იმდენად მნიშვნელოვანი ნაწილია ჩვენი ცხოვრების, რომ როგორც კი მგზავრობის დრო შემცირდება, ადამიანები იგრძნობენ რამდენად მეტ დროს ზოგავენ. ეს რომ შეიკვრება მერე აღარ იქნება კითხვები იმაზე რა მოვიგეთ ამ სამუშაოთი და რეალურად რა არის შედეგი მიმდინარე სატრანსპორტო რეფორმის.“ - მიიჩნევს ბაბუნაშვილი.