მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

"სწორებას გავაკეთებთ ევროკავშირის ქვეყნებზე", - ქვრივიშვილი 2020 წლის ტურიზმის მარკეტინგულ კამპანიაზე

5e09faae06c25
ვიქტორია მღებრიშვილი
30.12.19 18:15
1248
"სწორებას გავაკეთებთ ახალ, ისეთ საინტერესო მიმართულებებზე, როგორიცაა ევროკავშირის ქვეყნები", - ამის შესახებ BM.GE-ს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელმა მარიამ ქვრივიშვილმა ტურიზმის წლის შემაჯამებელი პრეზენტაციის შემდეგ განუცხადა.

კითხვაზე - გეგმავს თუ არა ტურიზმის ადმინისტრაცია მარკეტინგული კამპანიის განხორციელებას ტრადიციულ ბაზრებზე, როგორიცაა რუსეთი, ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი ამბობს, რომ ქვეყნის სტრატეგია 2020 წელს ბაზრების დივერსიფიცირებაა.

"2020 წლის დასაწყისში გვექნება გეგმების წარდგენა. უმთავრესად ჩვენ სწორებას ვაკეთებთ ისეთ ქვეყნებზე, სადაც გვაქვს პირდაპირი საჰაერო მიმოსვლა. ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ჩვენთვის რუსეთი არ არის საინტერესო, ძალიან საინტერესო ბაზარია, თუმცა ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ძალიან ბევრი გაკეთდა საქართველოს ცნობადობისთვის, პოზიციონირებისთვის რუსეთში, რაც გულისხმობს და აისახება უშუალოდ ციფრებში, იმიტომ რომ მიუხედავად არსებული გამოწვევისა, რუსეთის მოქალაქეები საქართველოში სხვადასხვა გზებით ჩამოდიან, სახმელეთო საზღვრით და შესაბამისად, ჩვენ იქედან გამომდინარე, რომ ჩვენი ქვეყნის სტრატეგია არის ბაზრების დივერსიფიცირება, სწორებას გავაკეთებთ ახალ, ისეთ საინტერესო მიმართულებებზე, როგორიცაა ევროკავშირის ქვეყნები, იმისთვის, რომ კიდევ უფრო მეტად გაიზარდოს მხარჯველუნარიანი ტურისტების წილი", - განაცხადა მარიამ ქვრივიშვილმა.

როგორც ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი ამბობს, მათ უკვე მზად აქვთ მარკეტინგული აქტივობების გეგმა, რომელსაც კერძო სექტორს წარუდგენენ და მხოლოდ მათგან მიღებული უკუკავშირის შემდეგ განახორციელებენ.

"ჩვენ უკვე მზად გვაქვს ის სამოქმედო გეგმა, რომლიც 2020 წლის მარკეტინგულ აქტივობებს ეხება. ჩვენ გამიჯნული გვაქვს ის ქვეყნები და მთავარი აქცენტირება გვაქვს ისეთ ქვეყნებზე, სადაც პირდაპირი საჰაერო მიმოსვლებია. ჩვენ ვაპირებთ, რომ აღნიშნული გეგმა წარვუდგინოთ კერძო სექტორს და მხოლოდ მათი პოზიტიური უკუკავშირის შემდგომ განვაგრძობთ იმ აქტივობების განხორციელებას, რომელიც ემსახურება ჩვენი ქვეყნის ცნობადობის გაზრდას", - ამბობს მარიამ ქვრივიშვილი.