მისი თქმით, კომპანია სრულადაა დისტანციურ რეჟიმზე გადასული, თუმცა, მიუხედავად ამისა ოპერირებაში პრობლემა არ შექმნილა. მისი თქმით, დიდი სამუშაოებია ჩატარებული, რათა მომხმარებლებმა ციფრულად მიიღონ კომპანიის მომსახურება.
„შექმნილი მდგომარეობიდან გამომდინარე გავითვალისწინეთ WHO-ს, ასევე "დაავადებათა კონტროლის ეროვნული ცენტრის" რეკომენდაციები. გავატარეთ მთელი რიგი ღონისძიებები, რათა მომხმარებლებს ჩვენი სერვისი დისტანციურადაც მიეღოთ. ამისთვის სრულად შევზღუდეთ მომსახურების ცენტრების მუშაობა, დავნერგეთ დისტანიცური სერვისი. ასევე გარდა გადაუდებელი შემთხვევებისა გადავდეთ ვიზიტები მომხმარებლებთან, საუბარია მრიცხველებიდან ჩვენებების აღებაზე. დღეს ვახორციელებთ ამას სატელეფონო კომუნიკაციის რეჟიმში. ჩვენი წარმომადგენლები საჭირო დროს დაურეკავენ მომხმარებლებს და ასე მიიღებენ ინფორმაციას,“- განაცხადა მან.