მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

რა გამოწვევების წინაშე დგას TAV Georgia - თეა ზაქარაძე

5f0c9e9bc5676
ნინი ლონგურაშვილი
13.07.20 23:41
1145
TAV Georgia-ს გენერალური მენეჯერის მოადგილემ “საქმიანი დილის” ეთერში პანდემიის პირობებში წარმოქმნილ პრობლემებსა და ახალ შესაძლებლობებზე ისაუბრა.

თეა ზაქარაძე ამბობს, რომ პანდემიის პერიოდი აეროპორტისთვის რთულად გადასალახი იყო.

“რაც დღეს ხდება ავიაციაში, ზოგადად მსოფლიოში და არამარტო საქართველოში, ეს ნამდვილად არ არის ჩვეულებრივი ამბავი, რადგან ეს არის კრიზისი, ეს არის ბათუმის შემთხვევაში ე.წ. lockdown, იმიტომ რომ ბათუმის აეროპორტი ფაქტობრივად დაკეტილია და თბილისის შემთხვევაში, თუ დღეში 100-დან 140 რეისამდე გვქონდა, დღეს ბათუმში 8-10 და მაქსიმუმ 15 რეისი ხორციელდება, ისიც სატვირთო რეისები, ტექნიკური ლენდინგები, დღეში 1 ჩარტერი და ხანდახან ისიც არ არის", – ამბობს თეა ზაქარაძე.

TAV Airports მსოფლიოს 95 აეროპორტში ოპერირებს და 1400-მდე თანამშრომელი ჰყავს დასაქმებული, ფინანსური კრიზისის მიუხედავად თანამშრომლები არ შეუმცირებია.

"ის გამოცდილება რაც ჩვენ ოპერირების სფეროში გვაქვს, ძალიან გამოგვადგა ამ კრიზისულ პერიოდში. რა თქმა უნდა, ძალიან რთულია, როდესაც ხარ ამხელა კომპანია და მართავ ქვეყნის მთავარ აეროპორტს, ასეთი სიძნელეების და გამოწვევების წინაშე დავდექით. პირველ რიგში, აქ ყველაზე დიდი სირთულეა, რომ გვყავს ძალიან დიდი სტაფი, 1400-მდე თანამშრომელი და ამაყი ვარ დღეს, რომ ჩვენ დღემდე ვიხდით ხელფასებს, დღემდე არ გაგვიშვია არცერთი თანამშრომელი. ფინანსურად ძალიან რთული იყო ეს პერიოდი და ახლაც ასეთივე რთულია, თუნდაც ის შემოსავალი, რაც ამ ეტაპზეა, ფაქტობრივად არ არის და რაც არის ამ მცირე შემოსავლით ხელფასებსაც ვერ ვიხდით, მაგრამ მიუხედავად ამისა, გვქონდა რეზერვები და შევძელით ის, რომ არცერთი თანამშრომელი შეგვიმცირებია", – აღნიშნა თეა ზაქარაძემ.

მისივე თქმით, ყველა ახალი რეგულაცია და პროცედურა არის დაკავშირებული ხარჯთან. მითუმეტეს მაშინ როდესაც ასობით თანამშრომელზეა საუბარი.

"რაც არის საჭირო 20 რეისისთვის, იგივე რაოდენობის თანამშრომელია საჭირო 5 რეისისთვისაც. შესაბამისად, პერსონალის ეკიპირება, სადეზინფექციო სითხეები, სპეციალური კამერები, სიცხის საზომი კამერები და სხვა დანარჩენი, რაც არის ეს ყველაფერი არის ხარჯებთან დაკავშირებული, მაგრამ ამაზე არც კი დავფიქრებულვართ, რადგან ეს იყო გასაკეთებელი, იმიტომ რომ ჩვენი თანამშრომლების უსაფრთხოება, ჩვენთვის არის ყველაზე მეტად პრიორიტეტული და რა თქმა უნდა, მგზავრების უსაფრთხოებაც პრიორიტეტულია. შესაბამისად, კომპანიამ გაიღო ის ხარჯი, რაც საჭიროა ამისთვის", – განმარტა თეა ზაქარაძემ.