მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

რამდენი მილიონი ლარის შემოსავალი აქვს “ორ ნაბიჯს”?

5feb727bc5a54
BM.GE
30.12.20 00:00
12584
“ორი ნაბიჯის” სუპერმარკეტების ქსელი გაყიდვების მოცულობით “კარფურისა” და “ნიკორას” შემდეგ ბაზარის მესამე ადგილს იკავებს. 2019 წელს კომპანიის მთლიანი გაყიდვები 33%-ით გაიზარდა და 308.5 მილიონ ლარს მიაღწია.

“ორი ნაბიჯის” მაღაზიების ქსელი ქვეყნის მასშტაბით 207-ზე მეტ სუპერმარკეტს აერთიანებს.

მმართველობითი ანგარიშის თანახმად, ბრენდს ყველაზე მაღალი კონცენტრაცია თბილისში აქვს, სადაც 2019 წლის ბოლოსთვის 153 სუპერმარკეტით ოპერირებდა.

ფინანსური შედეგების თანახმად, კომპანიის მიერ გასულ წელს რეალიზებული საქონლის თვითღირებულება 263.3 მილიონი ლარი იყო. ამას გარდა, კომპანიამ დასაქმებულ 2.1 ათასზე მეტ თანამშრომელზე (ადმინისტრაცია და პერსონალი) 20 მილიონ ლარზე მეტი დახარჯა, ხოლო ცვეთის და ამორტიზაციის ხარჯი 14.2 მილიონი ლარი იყო. ამასთან კომპანიამ იჯარაზე 9 მილიონ ლარამდე თანხა გადაიხადა.

უფრო კონკრეტულად, “ორი ნაბიჯის” შემოსავლები გაყიდული პროდუქციიდან ასეთია:

საკვების გაყიდვები - 215.3 მილიონი ლარი, თვითღირებულება (181.6 მლნ);
სასმელის გაყიდვები - 46.1 მილიონი ლარი, თვითღირებულება (39.9 მლნ);
არასაკვები პროდუქციის გაყიდვები - 47.1 მილიონი ლარი, თვითღირებულება (41.8 მლნ)
გაყიდვების ჯამი - 308.5 მილიონი ლარი, თვითღირებულება (263.3 მლნ)

გაყიდვების გარდა, “ორ ნაბიჯს” 13.6 მილიონის სხვა შემოსავლებიც ჰქონდა, საიდანაც 5.5 მილიონი მაღაზიაში განთავსებული სარეკლამო ბანერების შემოსავალი, 6.8 მილიონი ლარი ფასდაკლებებიდან მიღებული შემოსავალი, 0.8 მილიონი ლარი კი საკომისიო შემოსავალი იყო.

2019 წლის 31 დეკემბრის მდგომარეობით, “ორი ნაბიჯის” აქტივების ღირებულება 130 მილიონ ლარს აღემატებოდა.

ფინანსური ანგარიშის თანახმად, სუპერმარკეტების ქსელის თანამესაკუთრე საქართველოს კომუნიკაციების კომისიის თავმჯდომარე კახა ბექაურია, რომელიც კომპანიაში 33%-იან წილს ფლობს. ასევე 33%-33%-იანი წილები ეკუთვნით ბიზნესმენებს გიორგი ჩხეიძესა და გოჩა ცქიტიშვილს.

2019 წელს სუპერმარკეტების ქსელმა საკუთარ დამფუძნებლებზე 2.1 მილიონი ლარის დივიდენდი გასცა.