მთავარი
კატეგორია
TV ლაივი მენიუ
Loading data...

რამდენი მლნ ლარის შემოსავალი აქვთ ინტერნეტ და საკაბელო ტელევიზიის პროვაიდერებს? - რეიტინგი

5ebe9695580e9
შოთა ტყეშელაშვილი
15.05.20 17:27
2155
საქართველოში სხვადასხვა კატეგორიისა და ტექნოლოგიის ინტერნეტ და საკაბელო ტელევიზიის აბონენტთა რაოდენობამ 2020 წლის პირველი კვარტლის ბოლოსთვის 661,110 შეადგინა. ეს მაჩვენებელი 2019 წელთან შედარებით 15,000 აბონენტით არის გაზრდილი.

კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მონაცემებით, ამ აბონენტებმა პირველ კვარტალში საფასურის სახით ჯამში, 30,280,570 ლარი გადაიხადეს. ეს 2019 წელთან შედარებით 3,497,499 ლარს შეადგენს.

დღეისთვის ამ ბაზარზე წამყვანი ადგილები მაგთის და სილქნეთს უკავიათ. მათზე ჯამურად აბონენტთა 86%, ხოლო შემოსავლების 90% მოდის.

პირველ კვარტალში ბაზრის მოთამაშეთა შემოსავლები ასეთია:

1 მაგთიკომი - 16,311,025 ლარი;
2 სილქნეტი - 10,976,073 ლარი;
3 ტვ სარფი - 689,924 ლარი;
4 დი+ - 653,493 ლარი;
5 სერვისბოქსი - 588,549 ლარი;

აბონენტთა რაოდენობა კი ასე ნაწილდება:

1 მაგთიკომი - 336,736 აბონენტი;
2 სილქნეტი - 232,355 აბონენტი;
3 დი+ - 31,556 აბონენტი;
4 ტვ სარფი - 14,849 აბონენტი;
5 CGC - 7,973 აბონენტი;

ჯამურად, 2019 წლის განმავლობაში საქართველოს მოსახლეობამ საკაბელო ტელევიზიის (მაუწყებლობის ტრანზიტის სერვისში) 113,336,924 ლარი გადაიხადა. ეს 2018 წელთან შედარებით, 18.2%-ით მეტი იყო.

GNCC-ის მონაცემებით, გეოგრაფიულად აბონენტების ყველაზე დიდი კონცენტრაცია თბილისზე მოდის.