12.ნოემბერი .2019 10:15

რას იძახებენ Glovo-ს საშუალებით ადამიანები ყველაზე ხშირად?

views 7990
უკან

რას იძახებენ Glovo-ს საშუალებით ადამიანები ყველაზე ხშირად? - Bm.ge-მ ეს კითხვა კომპანია Glovo-ს თანადამფუძნებელ საშა მიქაუდს დაუსვა და როგორც გაირკვა, ყველაზე ხშირად მომხმარებლები სარესტორნო კერძებს უკვეთავენ.

„პროცენტულად ყველაზე მეტი შეკვეთა სარესტორნო საკვებზე შემოდის; ადამიანები დღეში სამჯერ სწორედ ამ მიზნით იყენებენ Glovo-ს; რეიტინგში რიგით მეორე, ყველაზე მოთხოვნადი ბოსტნეულის და მედიკამენტების შეკვეთაა. რეალურად, ჩვენ ევროპის, აფრიკის, აზიის და ლათინური ამერიკის 23-ზე მეტ ქვეყანაში ვართ წარმოდგენილნი და მიუხედავად იმისა, რომ ყველაზე ხშირად ყველგან მომხმარებლები საკვებს იძახებენ, ქალაქებს შორის განსხვავება საკვების სახეობებშია და ხშირად ადგილობრივ კერძს ითხოვენ”, - აღნიშნა საშა მიქაუდმა.

მისი თქმით, „გლოვოს” გაცილებით ხშირად იყენებენ დიდ ქალაქებში, სადაც საშუალოდ თვეში სამჯერ მაინც იძახებენ მას, რაც იმას ნიშნავს, რომ მოთხოვნა მზარდია.

„თუმცა ყველაზე ხშირი მომხმარებლები მაინც მთელს მსოფლიოში მილენიელთა თაობაა. Glovo-ს მთავარი უპირატესობა არის ის, რომ არაუმეტეს 25 წუთისა, ჩვენ მიგვაქვს ყველგან ყველაფერი ანუ იმ დროს, როდესაც კომპანიების უმეტესობა მიტანის სერვისის მიმართულებით აქცენტს უმეტესად საკვებზე აკეთებენ, ჩვენ ფოკუსირებულები ვართ ყველაფერზე, იქნება ეს ყვავილების თაიგული, სუში, მობილურის დამტენი თუ საკვები, სწრაფად, მარტივად და იაფად მიგვაქვს ყველგან, ყველაფერი. ეს არის განსხვავება, რაც კონკურენტუნარიანს გვხდის ბაზარზე“, - განაცხადა Glovo-ს თანადამფუძნებელმა.

ცნობისთვის: Glovo-ს თანადამფუძნებელი საშა მიქაუდი 15 წელზე მეტია ინტერნეტ კომპანიების განვითარების მიმართულებით მუშაობს და რამდენიმე ციფრული ბიზნესის დამფუძნებელია; მათ შორის Latinred-ის, რომელიც შემდგომ StarMedia-მ იყიდა. 2015 წლიდან კი, 4 პარტნიორთან ერთად მსოფლიოში მიტანის სერვისის წამყვანი აპლიკაცია - GLOVO შექმნა. თავისი გამოცდილება მან Startup Grind-ის სტუმრებს თბილისში ვიზიტის ფარგლებში გაუზიარა.

მსგავსი სიახლეები

ნახეთ ყველა სიახლე

ყველა