კომპანია „კავკასიის ავტოიმპორტის“ დირექტორის გიორგი სურგულაძის შეფასებით, covid-პანდემია ავტოინდუსტრიის ბაზარზე, გარკვეულწილად, დადებითადაც კი აისახა.
ამის შესახებ მან #კონცეპტის ფორმატში გიორგი ისაკაძესთან ინტერვიუში განაცხადა.
აღსანიშნია, რომ „კავკასიის ავტოიმპორტის“ ბრუნვამ შარშან ერთ მილიარდ ლარს მიაღწია და კომპანიის მიერ, ყოველთვიურად, საქართველოდან 5-6 ათასი მანქანის რეექსპორტი ხორციელდება.
„რაღაც პერიოდში პანდემია, შეიძლება, ჩვენს ბიზნესზე დადებითადაც კი აისახა. პანდემიას ავტოინდუსტრიის ბაზარი კარგად მოერგო. ვგულისხმობ იმას, რომ პანდემიის დროს მეორად ავტომობილებზე მოთხოვნა გაიზარდა - ხალხმა ფული ვერ დახარჯა მოგზაურობაში და ა.შ. სხვა აქტივობაში და პრაქტიკულად, ავტომანქანების შეძენაზე გადაერთვნენ“, - განმარტა მან.
რაც შეეხება დარგში არსებულ გამოწვევებს, გიორგი სურგულაძემ მიწოდების ჯაჭვის კრიზისი გამოყო, როდესაც აშშ-ის პორტები, ფაქტობრივად, პარალიზებული იყო, რამაც ბიზნესს სამუშაო პროცესი გაურთულა, თუმცა მისივე შეფასებით, ახლა მდგომარეობა შედარებით გამოსწორდა.
#კოცენპტის წამყვანის კიდევ ერთ კითხვაზე - რა გავლენა იქონია ავტოინდუსტრიის ბაზარზე რუსეთ-უკრაინის ომმა, „კავკასიის ავტოიმპორტის“ დირექტორმა თქვა, რუსეთში მნიშვნელოვნადაა გაზრდილი მოთხოვნა მეორად ავტომობილებზე.
„მოგეხსენებათ, ომის დაწყების შემდეგ რუსეთის ბაზარი თითქმის ყველა ბრენდის მწარმოებელმა დატოვა. შესაბამისად, მეორად ავტომობილებზე მოთხოვნა კატასტროფულად გაიზარდა. ჯერჯერობით, შიდა ბაზარზე რაც არის, ის ბრუნავს, მაგრამ გარედან მიწოდებაც ძალიან სჭირდებათ. ძალიან გააქტიურდა შუა აზიის ბაზარი, სომხეთის ბაზარი და ა.შ. ამ ტენდენციის გამო კი, ბუნებრივია, დრამატულად გაიზარდა მოთხოვნა საქართველოს ბაზარზეც. საქართველო ამ ბიზნესისთვის ხომ ჰაბია. ესაა ინდუსტრია, რომელიც დიდ შემოსავლებს ტოვებს ქვეყანაში. ჩვენი დათვლებით, თითქმის ნახევარ მილიარდ დოლარამდე წლიურად რჩება საქართველოს ბაზარზე. ეს არა მარტო იმ ავტოდილერების ჯიბეში, არამედ მთელი ინდუსტრიაა ჩართული - გადაზიდვები, ავტომობილების შეკეთება-აღდგენა და ა.შ. ყველა ეს პროცესი აქ ხდება და შემდეგ გაჰყავთ ავტომობილები საქართველოდან ანუ დამატებითი ღირებულება აქ იქმნება. ეს თანხა ქეშად რჩება საქართველოში. შეიძლება ითქვას, რომ ძალიან ბევრი ადამიანია საქართველოში ამ ბიზნესით დაკავებული, რადგან ამას არ სჭირდება ბევრი დრო და არც დიდი გამოცდილება“, - განმარტა გიორგი სურგულაძემ.
„კავკასიის ავტოიმპორტს“ 300-მდე თანამშრომელი ჰყავს. კომპანია შარშან აფრიკაში, ნიგერიის ბაზარზე შევიდა, წელს კი - გაერთიანებულ ემირატებში ვითარდება.
რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, როგორც კომპანიის დირექტორი ამბობს, რეგიონალური ოფისების გაძლიერებას გააგრძელებენ. „მომავალში სხვა ბაზრებზეც გვინდა გასვლა“, -დასძინა მან.
ნახეთ ყველა სიახლე
ყველა
ლარი ზედმეტადაა გამყარებული - TBC Capital
გურამ ბაღდოშვილი ბაკურიანში რესტორანს ხურავს - მიზეზი
ტექინსპექტირების ცენტრის თანამშრომელი დააკავეს
ემიგრაციიდან საქართველოში დაბრუნებულებს პროექტებს დაუფინანსებენ - განცხადებების მიღება გრძელდება
“ტრეფიკ თრეველის” დამფუძნებელი ცოტნე ჯაფარიძე გუდაურში დააკავეს
1-ელი აპრილიდან ტაქსების რეფორმის მესამე ეტაპი იწყება
„დოლარი ნელ-ნელა თმობს თავის პოზიციებს” - ოთარ ნადარაია
ვის ეკუთვნის რუსთავში გახსნილი ნავთობგადამმუშავებელი ქარხანა?
„აგროჰაბი“ წელს ორ ახალ ფილიალს გახსნის
რომელ ქვეყნებში ჩახვალთ უვიზოდ ქართული პასპორტით? - ინტერაქტიული რუკა
ჩინეთის უმდიდრესმა ბიზნესმენმა ქონების 93% დაკარგა
მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდის ამოქმედებიდან 9 თვე გავიდა - რამდენი აბარებს გამოცდას?
თბილისში, მზის ენერგიაზე მომუშავე პირველი სახლი აშენდა - რა დაუჯდა მეპატრონეს ენერგოდამოუკიდებლობა?
ხელფასები ორჯერ გავზარდეთ, თუმცა კადრების გადინება მაინც მაღალია - „კულას“ დირექტორი
“ზამთრის სეზონზე სვანეთში სტუმრებს არ ავიყვან” - "ტრეფიკ თრეველის" დამფუძნებელი
ქარელი-აგარა-ხაშური-სურამის გზაზე ტრანსპორტოს მოძრაობა იზღუდება
დეკემბერში დეფლაციაა მოსალოდნელი - TBC Capital
როგორც ჩანს, ლარმა თავის მოკლევადიან პიკს მიაღწია - თიბისი კაპიტალი
ბიზნესმენი რომან ფიფია საჯარო განცხადებას ავრცელებს
ქუთაისიდან სვანეთისკენ გვირაბი თუ გაკეთდა, მესტია შვეიცარიის დონის კურორტი გახდება - გურჩიანი